Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ertech bende ısteyım abı
sag dırsegım patlamak uzere abı artık:))
ama er6 brosurunu aldım baktıkca calısıorm ona..
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Evet mutlaka gelirim fuara... Çok güzel olur, bakacağım bişeylerde var...

ertech bende ısteyım abı
sag dırsegım patlamak uzere abı artık:))
ama er6 brosurunu aldım baktıkca calısıorm ona..

Abi sorma yaa bende er6, Gs500, 600f, CBF500, GSR600, fazer bunların hayaline dalıyorum :)

Çalışmak lazım... :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Hadi arkadaşlar iyi çalışmalar size... Tiyatro beni çok yordu ben zıbarıyorum :rendeer:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
abiler bu tank pad i aldım cbr ım ın deposu çizilmesin diye gelince fotosunu çeker koyarım forum a

 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
27
gerçi siz söölediniz ama bide ben araştıriim dedim; hondaya e mail attım, cbr125r ın yeni kasası gerçekten de gelmiomuş (az önce hondadan bi hatun aradı kötü haberi verdi bana)
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
arkadaslar klr mı sattım bugun.bıraz buruldu ıcım onu bırakıp eve donerken ama hayırlısı tabı.sımdı cbr bakıyorum ama cbx twıster da benı cezbetmıyor degıl..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hayırlı olsun eby78
ama bence cbf al..cunku klrden sora cbr tatmın etmeyebılır senı kı bence etmez
cbf daha mantıklı..
gorkem naber lem..:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
cbf250 tavsiye ederim 2. el. süper makine.

olm özgr demin uyandm .... nooldu bana yaw =) uyku ilacı atmşlar içkime
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
2007 model CBR125R nin Türkiye gelmeyeceği sanırım doğru. Ben de Honda'dan birkaç kişiden duydum. Önce ellerindeki eski modelleri satmak istiyorlar. O yüzden de yeni çıkan modeller bizim gibi az gelişmiş ülkelere yollanmıyor.

Bu arada 4000 km bakımı hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler için söyleyeyim, dün bakıma götürdüm 45 YTL tuttu. 1000RR bakımıyla kıyasladığımda bence son derece makul bir fiyat. 20-50 Mobil Tam sentetik yağ koydurdum. Bu CBR125R çok masrafsız bir motor yaaa.. Hem de az yakıyor. Bence çok ideal bir makina.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
biz yakinda 8000 bakimina sokucaz
sanirim ay basinda tamamlariz..
tamamlasak bile para icin ay basini beklicek:)
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
praetorian tsk.ederım sagolun.bakalım soyledıgınız gıbı ya twıster olacak yada cbr..
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
2007 model CBR125R nin Türkiye gelmeyeceği sanırım doğru. Ben de Honda'dan birkaç kişiden duydum. Önce ellerindeki eski modelleri satmak istiyorlar. O yüzden de yeni çıkan modeller bizim gibi az gelişmiş ülkelere yollanmıyor.

Bu arada 4000 km bakımı hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler için söyleyeyim, dün bakıma götürdüm 45 YTL tuttu. 1000RR bakımıyla kıyasladığımda bence son derece makul bir fiyat. 20-50 Mobil Tam sentetik yağ koydurdum. Bu CBR125R çok masrafsız bir motor yaaa.. Hem de az yakıyor. Bence çok ideal bir makina.

evet abi yaklaşık aynı tutar tutuyo bende 4000 bakımın a götürdüğümde kendim değişmiştim yağını servis komple bakım yaptıktan sonra iki tane far ampülümüde değişti toplam 30 ytl aldı benden yani yağıda değişsem seninle aynı tutar olucak servisler bu konuda çok ilgili
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ahmedim yoktun uzun zamandir
?
eby78 temizinden bi cbf al bence
imkanim olsa onu alirdim
tabii suanda elimde olan(er 6) canavari alabilsem..
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@praetorian
biz yakinda 8000 bakimina sokucaz
sanirim ay basinda tamamlariz..
1000RR ile kaç km oldu hiç söylemiyorum :) İki motoru topladığımda fena binmemişim. Ki çoğu zaman motorlar eskimesin diye de sık binmemeye çalışıyorum hehehhehe :)

@GorkeM
olm özgr demin uyandm .... nooldu bana yaw =) uyku ilacı atmşlar içkime
Olm Görkem organları bir kontrol et bakalım bir eksik var mı... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
selam beyler. özgür naber? nasıl gidiyo? mototale yine gider misiniz? eğer giderseniz benim motorun son durumuna bi bakın bi de resim çekiverin olur mu?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
savas11
Senin motor aşağıda yoğun bakımda =)

Özgür dönerken otoyolda benim karburatör sorun verdi , motor bir anda kompresöre aldı kendini bir anda yavaşladı motor 120yle giderken... neyse ki durabildim... yarın mototale gidip doğrudüzgün yapılmasını istiicem yoksa bi ara ölücem bu lanet şey yüzünden.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
daha yenı gırdı servıse motor eby78
daha orda olur 10 15 gun tahmınen
yanı en son duymustum ben savaslar ordayken..

hadı ya
olm neyı var acaba?
allah allah..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst