Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
sl de en kötü özellik zaten ayna ve lastik olayı, haricinde alet parasının hakkını zaten fazlasıyla veriyor. Yalnız hangi akla hizmet günümüzde iç lastikli model sunmaya keewayi sevketmiş aklım almıyor! Patladığı yerde kaldınız demektir. Ben o vesile ile özellikle dubless lastiğe geçmek istiyorum. Suda kaymasına çok takmıyorum kafamı. Nede olsa yağmurlu havada pek kullanmıyorum ya da kullanmak zorunda kalsam bile hava şartları gereği 40 km\h geçemiyorum. o hızda da çok kaymaz bence. Desenleri aynen taklit etmiş adamlar. Dostum sendekilerin modeli nedir,kaça mal olmuştu acaba?

http://www.konar.com.tr/ adresinden tlfna alo diyeceğiz artık anlaşılan. :bounce: keeway superligt 150 için uygun lastik buldum DM-1004 VE HF-296C
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkürler!

Geçmiş olsun mesajlarınız için çok saolun arkadaşlar. :rendeer:

jameika34;
MOTOSHOW/07 VE MOTOSİKLET 2007 FUAR DAVETİYELERİ"nden isteyen arkadaşlara ücretsiz fuar davetiyesi.... bilgilerinize demişsin. nasıl temin ederiz kardeş?

Geçen bi fiyat almıştım ayak üstü. metzeler di sanırım. tubless olarak orjinal jantları kullandığımızda sadece arka lastikler için 160 milyon fiyat çıktı. ön de o ayarlarda. Sizlerin aldığı fiyat varsa paylaşırmısınız.
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
JAMAİKA KARDEŞİM, sizin avatar'daki resimde Ana far'ın sağ ve solunda sis lambasına benzer birşeyler gözüküyor,...ki öyle.
Biliyorsunuz yasa var::11122:: ; Nerden Buldununuz?
Kaç'a Buldunuz?
Bizde istesek bulabilirmiyiz.::biggrinn
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Lastik Meselesi

Arkadaşlar bugün lastiklerimi değiştirdim merak eden bütün arkadaşlarla aşağıda paylaşıyorum

Metzeler marka iki adet lastik aldım (Sirkeciden ''Aydın motor'')
Kampanya varmış Ön lastik 100 ytl Arka lastik 130 ytl toplam 230 ytl idi pazarlık yaptım ve nakit ödedim 220 ytl ye düştü ancak isterseniz kredi kartıyla ikiye bölüyorlar ve 230 alıyor ikisine.
2 adette dublex için sibop aldım onlarda tanesi 5 ytl
daha sonra lastikleri motorun cc barına bağlayıp Kadıköye Menderes ustaya gittim (Super bir usta çok tatlı biri işini iyi biliyor) Bizim eski lastikleri çıkardığımızda bizim bu sl lerin jantlarının anormal kalın olduğunu gördük ve sibopları takamadık ve Metzeler lastikleri içerisinde iç lastikleriyle beraber taktık bu durum biraz can sıktı fakat lastikler super kesinlikle tavsiye ederim yola zamk gibi tutunuyor eskiden korku ve tereddütle girdiğim virajları neredeyse 45 derecelik açıyla döndüm.Bu güven 220 ytl ye değer arkadaşlar kesinlikle Metzeler(Alman malı) diyorum gerisini boşverin.
Kadıköyden Kocamustafapaşaya bu akşam döndüm yarın biraz daha yol yapıp deneyeceğim yine burada yazarım ancak şu ana kadar herşey mükemmel sadece Dublex sorununu nasıl çözeceğiz onu bilmiyorum

Daha önce Dublex yaptıran arkadaşlar sibop meselesini nasıl çözdüklerini yazarlarsa sevinirim.
:cherry:

Bu arada COBALT Menderes usta ve balatan seni bekliyor bilgin olsun .

Ayrıca GECE atlattın beni çok bekledim valla.
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
JAMAİKA KARDEŞİM, sizin avatar'daki resimde Ana far'ın sağ ve solunda sis lambasına benzer birşeyler gözüküyor,...ki öyle.
Biliyorsunuz yasa var::11122:: ; Nerden Buldununuz?
Kaç'a Buldunuz?
Bizde istesek bulabilirmiyiz.::biggrinn[/QUOT


Oky.. Madem Yasa Var Bizde Yasalara Uyalım ozaman. Benim moturun üzerindeki yani görmüş olduğun sisler 30ytl. (Takımı):)

Geçmiş olsun mesajlarınız için çok saolun arkadaşlar. :rendeer:

jameika34;
MOTOSHOW/07 VE MOTOSİKLET 2007 FUAR DAVETİYELERİ"nden isteyen arkadaşlara ücretsiz fuar davetiyesi.... bilgilerinize demişsin. nasıl temin ederiz kardeş?

Geçen bi fiyat almıştım ayak üstü. metzeler di sanırım. tubless olarak orjinal jantları kullandığımızda sadece arka lastikler için 160 milyon fiyat çıktı. ön de o ayarlarda. Sizlerin aldığı fiyat varsa paylaşırmısınız.

Kardeşim önce geçmiş olsun. Allah birdaha kaza bela vermesin hiçkimseye. Fuar davetiyelerini bende alabilirsin (Sirkeci'deyim)
Lastiklere gelince ben bir araştırayım ozaman fiyatları bildiririm.:)

jamaika34 dostum senin motorsikletin resimlerini eklermisin cok hoş görünüyor

Babacım kusura bakma çünki ben fotoğraf eklemesini bilmiyorum henüz:mrgreen:

Arkadaşlar bugün lastiklerimi değiştirdim merak eden bütün arkadaşlarla aşağıda paylaşıyorum

Metzeler marka iki adet lastik aldım (Sirkeciden ''Aydın motor'')
Kampanya varmış Ön lastik 100 ytl Arka lastik 130 ytl toplam 230 ytl idi pazarlık yaptım ve nakit ödedim 220 ytl ye düştü ancak isterseniz kredi kartıyla ikiye bölüyorlar ve 230 alıyor ikisine.
2 adette dublex için sibop aldım onlarda tanesi 5 ytl
daha sonra lastikleri motorun cc barına bağlayıp Kadıköye Menderes ustaya gittim (Super bir usta çok tatlı biri işini iyi biliyor) Bizim eski lastikleri çıkardığımızda bizim bu sl lerin jantlarının anormal kalın olduğunu gördük ve sibopları takamadık ve Metzeler lastikleri içerisinde iç lastikleriyle beraber taktık bu durum biraz can sıktı fakat lastikler super kesinlikle tavsiye ederim yola zamk gibi tutunuyor eskiden korku ve tereddütle girdiğim virajları neredeyse 45 derecelik açıyla döndüm.Bu güven 220 ytl ye değer arkadaşlar kesinlikle Metzeler(Alman malı) diyorum gerisini boşverin.
Kadıköyden Kocamustafapaşaya bu akşam döndüm yarın biraz daha yol yapıp deneyeceğim yine burada yazarım ancak şu ana kadar herşey mükemmel sadece Dublex sorununu nasıl çözeceğiz onu bilmiyorum

Daha önce Dublex yaptıran arkadaşlar sibop meselesini nasıl çözdüklerini yazarlarsa sevinirim.
:cherry:

Bu arada COBALT Menderes usta ve balatan seni bekliyor bilgin olsun .

Ayrıca GECE atlattın beni çok bekledim valla.

Dubles janlar için ayrıca uzun siboplar var arabalar için kullanılıyor. Yalnız Keeway jantlarındaki sibop delikleri dar onları matkapla açması lazım. Yoksa sibaplar oturmaz bilgin olsun...:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
beyler kusura bakmayın da bu sis ler için yasa dediginiz ne aca ba yasak oldugu için mi öyle diyiyonuz.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar aynalar elımde suppper hepsı:mrgreen: salu_jacbo ya yolladım msnden sımdı sizlere atıcak resımlerı buraya doyasıya bakarsnız:cherry:

balayyusuf kardes ksuura bakma ınan ısım vardı ama ben gene geldım menderesın yanına sende benden 15 dk once fln gıtmısın barı bı tel acsaydın ben sandım sen benı beklıyorsun. neyse saglık olsun.

bogachan sımdı bakıyorum mailime daha zaman bulamamıstım.yollarım resımlerı ne demek:bounce:

aynı zamanda zıncır dişlisinide aldım ressam_01:) (tayvan malı) bugun yarın taktırıcam onuda.
 
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
145
Aynalar Süperr

İşte Beklenen Aynalar Arkdaşlar...

1 NUMARALI AYNA KEEWAY BENZERİİ....
keewaybenzeri1py4.jpg

keewaybenzerindenjl0.jpg


2 NUMARALI AYNA CHOOPER AYNA...
chopperaynaou2.jpg

chopperaynandenkq9.jpg


3 NUMURALI AYNA KARTAL KAPLAMALI
kartalkaplamalqo9.jpg

kartalkaplamalndensl7.jpg


Arkadaşlar fiyatla ilgili bilgiyi gece nickli arkdaşımızdan alablirsiniz.Şimdiden hayırlı olsun alanlara.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bıle cıkmsım bee:) arklar fıyatlar bellı ama gene yazayım

1 KEEWAY BENZERİ 20 YTL

2 CHOPPER AYNA 13 YTL (BEN SANIRIM BUNU TAKTIRICAM)

3 KARTAL KAPLAMALI BIRAZCIK KUCUK 10 YTL

not: fıyatlara kdv dahıl olup vade dusunulebılır:p :mrgreen: :queen:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
gecceeee____ www ile baslayan bi adres mi gordüm aynada :p :)
bu oglen hakan abı ye ugrıycam bı aksılık cıkmaz sa menderes e de gıdıcem ayıp oldu ama nefes almaya vaktım yok sabahtan berı ekran basında gozlerımı portletıyorum telef oldum kod yazmaktan ::angry2::
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cobalt bak salı_jacbo sölemıs sana sponsor fırma dıye heehhehehe.:mrgreen:
ugruyabılırsen ugra tabı hakan abının yanına.

beyler bakın lıste hazırlıcam kımler ıstıyor ayna ellerı göreyım:)

baba sımdı urunlerın yanında cekmek ıstedım zuahhah ay cok komık olurdu heralde gören bune ya fln dalgamı gecıyorlar derlerdı kesın:p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
iki takım ayna alana ürünlerde %10 indirim sis farı ve aku alana bi tane ürün bedava :p
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
SELAM ARKADAŞLAR UZUN ZAMANDIR FORUMDA YOKTUM MOTORUM YAKLAŞIK 8000 KM DE VE İNANIN BANA HALA TAŞ GİBİ...

BEN İLK ALDIĞIMDA AYNLARI HEMEN DEĞİŞTİRDİM ŞU AN ÇOK MEMNUN DEĞİLİM AMA SATMAYI DÜŞÜNÜYORUM YİNEDE 2. RESİMDEKİ AYNALARI BENDE BEĞENDİM NEREDEN ALABİLİRİZ

MSN im
[email protected]

benim en büyük sorunum 1 yıl içinde marş düğmesi gitti yeniledim

bir vida yalama olmuştu onu halletim sağ sinaylim gitti onu hala halledemedim

elektirk akasımını tamamen değiştirdiler sourn kalmadı....

şu an bir hyosun 650 aquilera var abimde bizim motrun 4 katı paraya 10 kat performanslı ama bu motor işi paraya bakıyor arkadaşlar

bence çok masraf etmeyin bu motor u ilk alanlardan biriyim benimle aynı zamanda alan bir çok kişi satıp yeniledi tarz değiştirdi

herşey gönlünüzce olsun bu sene havalar tam bizlikti
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
cobalt bak salı_jacbo sölemıs sana sponsor fırma dıye heehhehehe.:mrgreen:
ugruyabılırsen ugra tabı hakan abının yanına.

beyler bakın lıste hazırlıcam kımler ıstıyor ayna ellerı göreyım:)

baba sımdı urunlerın yanında cekmek ıstedım zuahhah ay cok komık olurdu heralde gören bune ya fln dalgamı gecıyorlar derlerdı kesın:p

Gece bu aynalar içerisinde en uzun saplı olanı hangisi?

dün için şaka yaptım benimde ayrılmam gerekiyordu kusura bakma çok geç kaldım çünkü o nedenle daha fazla bekleyemedim.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en uzun saplı olanı keeway benzerı ayna yada 2. secım:wiinkk:

snrtrt tam dıkkatlı okumamısın sanırım neyse benden temın edebılırsın aynaları dostum.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
en uzun saplı olanı keeway benzerı ayna yada 2. secım:wiinkk:

snrtrt tam dıkkatlı okumamısın sanırım neyse benden temın edebılırsın aynaları dostum.

Tamam dostum bizim sisleri ve aynaları hallediyoruz artık sana bağlı benden okey :cat: super olacak inşallah görüşürüz.
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
jameika abimle ben aynı zamanda almıştık bizim dışımızdaki herkz sattı :)

gerçi onun motoru her görüşümde bir şeyler değiştirmiş oluyor benimki aldığım günkü gibi...

aynalar için msn varmı hocam msn varsa bi ekliyimde satmayı düşünüyorum gerçi motoru ama genede ver sen dursun :)
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
114
merhaba arkadaslar, ben ön lambanın yanına sis lambası taktırmak istiyorum.önceki sayfalarda arkadaslar taktırmış.acaba nerden aldıklarını ve kaça mal ettiklerini yazarlarsa sevinirim. şimdiden teşekkür ederim.pazar günü elazığa döneceğim için yarın almam lazım cumartesi açıktır umarım :)

rüzgarınız bol olsunnn...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm kımyacı gıt hemen sırkecıden al:) bendekı buyuk sıs farı takım 30 ytl ama kucuklerıde var onlarda 15-20 ytl cıvarı sonrada gıdıp ustana taktırırsın cumartesı acıktır ama sen erken gıt ok
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen emınonune gıt tmmı yanı orayı sor mıllete oraya gelıncede sırkecıyı sor zaten hemen yanı oluyor ok en kolay öle olur buyukcekmecede oturdugun ıcın dıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst