- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 416
lastikleriniz bitmiş alooo. tırım tırım gezeceğinize lastik alın kendinize![]()
geçmiş olsun levent. aman dikkat...
vay beee. artık tünelimiz de varpaylaştığınız için sağolun.:rendeer:
sağol abicim,benimde lastikler iyi daha ya bide o masraf cıkmasın:cherry: :cherry: