18.02.2007 [Bolu MT] Bolu Dağı Tünelinden Geçiş

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
416
lastikleriniz bitmiş alooo. tırım tırım gezeceğinize lastik alın kendinize :p
geçmiş olsun levent. aman dikkat...
vay beee. artık tünelimiz de var :) paylaştığınız için sağolun.:rendeer:

sağol abicim,benimde lastikler iyi daha ya bide o masraf cıkmasın:cherry: :cherry:
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
harun iyi döktürmüşsün güzel anlatım resimlerde fena değil tünel çıkışı harika
montunu görünce armode bendeki yırtıldı mavisinden ..
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
sayenizde tüneli de görmüş olduk. teşekkür ederim.
kazasız geziler...
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
Güzel geziymiş içim cız etti Adapazarı levhasını görünce
4 yılım orda geçti
Sanırım hava da baya bi soğukmuş resimlere bakıldığında
Daha nice kazasız belasız gezilere
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
harun iyi döktürmüşsün güzel anlatım resimlerde fena değil tünel çıkışı harika
montunu görünce armode bendeki yırtıldı mavisinden ..

Teşekkür ederim bathu kardeşim.. Benim mont saglam bakalım şimdilik bi hasar yok oldukcada memnunum armodeden :)

sayenizde tüneli de görmüş olduk. teşekkür ederim.
kazasız geziler...

Teşekkür :wiinkk: Bizimde ne zamandır aklımızdaydı tünelden geçmek bu zamana nasipmiş işte :)

Güzel geziymiş içim cız etti Adapazarı levhasını görünce
4 yılım orda geçti
Sanırım hava da baya bi soğukmuş resimlere bakıldığında
Daha nice kazasız belasız gezilere

hehe hayat bazen maziyi tekrar hatırlamak içindir :wiinkk:

Hava o kadar da soguk değildi ama cok kotu sis vardı havada. Kask vizorleri için soruny yaşadık baya bi süre vizorlerimiz açık gittik. Hem sis hemde vizorler ıslanınca onumuzu gormemiz imkansızlasıyodu.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
içim ürperdi resimleri görünce,
özledim bolu yu..
ne anılarım oldu orda :(

efkarlandım :( ::xcrying: ::xcrying:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
GüseL gezi oLmus tebrikLer Haruncum.Bizde aynı saatLerde Memduh (quency) kardeşimLe Adanadan Misis e kısa bir yoLcuLuk yaptık çok zevkLi idi keşke sizin gbi fotografLasa idik :(
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
teşekkürler birkancım.. Valla fotolarsan bi daha yayınlarsın bizim gibi böyle anıyla şanıyla :p
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
arkadaşlar çok güzel bir gezi olmuş.siste biraz risk almışsınız...aman arkadaşlar dikkat
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Gezi dediğin böyle yapılır.Bilgi dediğin böyle verilir.Ellerinize sağlık
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
vallah tüneli çok güzel açmışınız 6ytl ye :p bu arada resimlere bakarkene üşüdüm:mrgreen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
evet abi ya sankı tüneli ben yaptım sankı bi karım olmus gibi oldu yaa. Cok içim yandı o parayı verirken... Olsun ama herseye ragmen güzeldi. Senide bekliyoruz nejdet abi boluya bolu tunelinden :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
Valla tebrikler. O soğukta iyi cesaret. bu arada bolu tünelini de görmüş bulunduk sayenizde. Teşekkürler arkadaşlar...:cat:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
güzel bir gezi olmuş. tüneli ben de merak ediyorum. Uzun zamandır tamamlanamayan bir mühendislik harikası.

Fotolar ve paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Beyler harikasınız.. Motorlar güsel resimler güsel daha noolsun :) BRavoo..

Tüm arkadaşları bölee yollarda görsek ne güsel olurdu :cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@eskici
@ylmzzz
@cakalaz

Arkadaşlar cok teşekkürler.. Sizlerin bu yorumları bizi mutlu ediyor.. Bilgi paylaştıkca coğalır.. Yollar gittikce biter :mrgreen:

.............................................................................III........
.............................................................................III........
.............................................................................III.......
.......................................................................\___I___/...
.........................................................................\__I__/...
...........................................................................\_I_/.....
..............................................................................\/
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
emniyet şeridi olmayan tünelimiz cümlemize hayırlı olsun ! bu kadar paraya anca bu olmus demekki !
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst