- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 2,633
- Konu Yazar
- #41
@R3N Evet arkadasım ya haklısın bak onuda soyleyecektim arkadaşlar. Bolu dagı tünelinde anlık bi kaza , sorun vb olay durumunda emniyet seridi veya bi ufakta olsa park alanı yok tünelin içinde. Tünele girdiginiz andan itibaren bir an once cıkabilmek için dua etmeye başlasanız iyi olur:mrgreen: (Gerçi motosikletler için pek sorun değil ama araçlar ve kamyonlar için bi sorunla karsı karsıya gelmesi durumunda büyük bi olaya neden olabilir)