18.02.2007 [Bolu MT] Bolu Dağı Tünelinden Geçiş

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@R3N Evet arkadasım ya haklısın bak onuda soyleyecektim arkadaşlar. Bolu dagı tünelinde anlık bi kaza , sorun vb olay durumunda emniyet seridi veya bi ufakta olsa park alanı yok tünelin içinde. Tünele girdiginiz andan itibaren bir an once cıkabilmek için dua etmeye başlasanız iyi olur:mrgreen: (Gerçi motosikletler için pek sorun değil ama araçlar ve kamyonlar için bi sorunla karsı karsıya gelmesi durumunda büyük bi olaya neden olabilir)
 
Katılım
18 Mar 2006
Mesajlar
32
olmuyo ama bizede haber verilmeli bu geziler.. ;) bizde bugun gidecek yer bulamadik gerci golkoye gittik ve orda bile donduk ki sizi dusunemiyorum :p gezintilerinizden haberimiz olursa katilabiliriz eger sizde isterseniz tabii ki..
 
Katılım
8 Ağu 2006
Mesajlar
79
wayyy bolu mt nin demirbaşları güzel yapmışsınız ben yokken yokluğumu belli etmeyin oralarda benim içinde gezin.bu hafta boludaydım valla 1 günde 20 km yapmışım be o soğukta neyse hadi görüşürüz ist dan slm larr. bidaki gelişime görüşürüz... ha bu arada tatlı su motorcusu olmuşsunuz sanırım otoban falan filan niseeee artık
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
emniyet şeridi olmayan tünelimiz cümlemize hayırlı olsun ! bu kadar paraya anca bu olmus demekki !

Bir şerit kar etmişiz ..Daha ne istiyon..:p .Sakın arızalanmasın sürücüler...Ya da benzin bitmesin tünelde.....Yürü babam yürü....:farao: Benzinlik de koymamışlar tünele....:queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
olmuyo ama bizede haber verilmeli bu geziler.. ;) bizde bugun gidecek yer bulamadik gerci golkoye gittik ve orda bile donduk ki sizi dusunemiyorum :p gezintilerinizden haberimiz olursa katilabiliriz eger sizde isterseniz tabii ki..

Sen abant gezime katılan boludan gt 250 motoru olan arkadas mısın ? Valla oysan bi goruselim bi ara ya tanısalım da bu tur gezilere de beraber gideriz. Benım msn myheart1404@hot

Ha bu arada Bugun gordum o motoru caddede Kaldırımda duruyodu:rendeer:

wayyy bolu mt nin demirbaşları güzel yapmışsınız ben yokken yokluğumu belli etmeyin oralarda benim içinde gezin.bu hafta boludaydım valla 1 günde 20 km yapmışım be o soğukta neyse hadi görüşürüz ist dan slm larr. bidaki gelişime görüşürüz... ha bu arada tatlı su motorcusu olmuşsunuz sanırım otoban falan filan niseeee artık

La zıgır adi motorcu tatlı su motorcusu gel de sana enduro kakalıyım da biraz içindeki enduro ruhun ortaya cıksın :queen: :p

Bir şerit kar etmişiz ..Daha ne istiyon..:p .Sakın arızalanmasın sürücüler...Ya da benzin bitmesin tünelde.....Yürü babam yürü....:farao: Benzinlik de koymamışlar tünele....:queen:

Valla o 1 şerit bizim açımızdan kar değil bi olum tehlikesidir bence :p Allah kımseyi orada bırakmasın cok uzun yaa ite ite de goturemezsin. Toplam 3000 mt civarı tunelin uzunlugu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst