Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Son Dakika...

Arkadaşlar..

Motogezgin grubundaki arkadaşlarımızla yarın ufak bir rota planladık.Sizleri de yanımızda görmek isteriz..Kar yagmadıgı surece yola cıkmayı planlıyoruz :mrgreen:

İrtibat için tel: 0532 2515952
Murat
------------------------------


Rota:




Katılım Listesi:
1- Trader DL 650
2- Aydın 1150 GS
3- Kazdağlı 1150 GS
4- Nurkan DL 650
5- Tanzer DL 650


1.Buluşma Yeri : İçerenköy Carrefour Otopark giriş kapısı önü
Hareket Saati : 10:10
2.Buluşma Yeri . IKEA otopark giriş kapısı önü
Hareket Saati : 10:30
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
85
Arkadaşlar..

Motogezgin grubundaki arkadaşlarımızla yarın ufak bir rota planladık.Sizleri de yanımızda görmek isteriz..Kar yagmadıgı surece yola cıkmayı planlıyoruz :mrgreen:

İrtibat için tel: 0532 2515952
Murat
------------------------------

Merhaba,
Yarın bende gelmek istiyorum. 10:30 da İKEA girişinde olacağım.
Görüşmek üzere.

Koray
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Önceden duyurulabilseydi, Kandıra - İzmit arasında sizlere katılmayı çok isterdim.
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
23
Bugün lk defa bindim motoruma, önce dedim ki şöyle site içinde bir tur atayım sonra koyarım yerine; zaten hava soğuktu.
Bndim site çıkışına geldim, dedim ki şöyle Ata2 sitesine kadar gider dönerim , (bu arada sitenin çıkışında stop ettirdim az daha da sola yatıyordu , güvenlik görevlilerinin gözündeki - yazık adam bayağı zor durumda Allah vere de tek parça eve dönsün- bakışını gördüm)
Sonuç olarak 120 KM yaptım. Beykoz'a gittim, oradan Kavacık Hisar Evleri arkadaşın evinde kahve içtim, Bostancı'ya gittim TEM'den , oradan Sahilden Tuzla'ya Filizler'e köfte yemeğe, oradan Cadde'de GJ'de kahve (ISTCELL hesabı) sonra eve geliş. (Güvenlik görevlileri de bir OHH çekti !!!)
İzlenimler: NEFİS, BMW Rder Academy'den sonra ilk kez vitesli motor kullandım, TEM'de 5. vitese (110 km/hr) çıktım. Yoğun trafikte , dur kalkta , biraz gerildim ama ona da kısa sürede alışacağıma inanıyorum.

Herkese sevgiler...
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
Bugün lk defa bindim motoruma, önce dedim ki şöyle site içinde bir tur atayım sonra koyarım yerine; zaten hava soğuktu.
Bndim site çıkışına geldim, dedim ki şöyle Ata2 sitesine kadar gider dönerim , (bu arada sitenin çıkışında stop ettirdim az daha da sola yatıyordu , güvenlik görevlilerinin gözündeki - yazık adam bayağı zor durumda Allah vere de tek parça eve dönsün- bakışını gördüm)
Sonuç olarak 120 KM yaptım. Beykoz'a gittim, oradan Kavacık Hisar Evleri arkadaşın evinde kahve içtim, Bostancı'ya gittim TEM'den , oradan Sahilden Tuzla'ya Filizler'e köfte yemeğe, oradan Cadde'de GJ'de kahve (ISTCELL hesabı) sonra eve geliş. (Güvenlik görevlileri de bir OHH çekti !!!)
İzlenimler: NEFİS, BMW Rder Academy'den sonra ilk kez vitesli motor kullandım, TEM'de 5. vitese (110 km/hr) çıktım. Yoğun trafikte , dur kalkta , biraz gerildim ama ona da kısa sürede alışacağıma inanıyorum.

Herkese sevgiler...

:) önce hayırlı olsun güle gğle kazasız kullanman dılegıyle
tamam sen artık işi cözmüsün artık senı kımtutar ????


herkese hayırlı haftalar
tamer
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Bugün lk defa bindim motoruma, önce dedim ki şöyle site içinde bir tur atayım sonra koyarım yerine; zaten hava soğuktu.
Bndim site çıkışına geldim, dedim ki şöyle Ata2 sitesine kadar gider dönerim , (bu arada sitenin çıkışında stop ettirdim az daha da sola yatıyordu , güvenlik görevlilerinin gözündeki - yazık adam bayağı zor durumda Allah vere de tek parça eve dönsün- bakışını gördüm)
Sonuç olarak 120 KM yaptım. Beykoz'a gittim, oradan Kavacık Hisar Evleri arkadaşın evinde kahve içtim, Bostancı'ya gittim TEM'den , oradan Sahilden Tuzla'ya Filizler'e köfte yemeğe, oradan Cadde'de GJ'de kahve (ISTCELL hesabı) sonra eve geliş. (Güvenlik görevlileri de bir OHH çekti !!!)
İzlenimler: NEFİS, BMW Rder Academy'den sonra ilk kez vitesli motor kullandım, TEM'de 5. vitese (110 km/hr) çıktım. Yoğun trafikte , dur kalkta , biraz gerildim ama ona da kısa sürede alışacağıma inanıyorum.

Herkese sevgiler...

Bir DL ci arkadasımız daha oldu . HAyırlı olsun . Bikaç güne kalmaz motorun ebat olarakta gozune kucuk gorulmeye baslıyacak :) ama ne olursa olsun tedbiri hicbir zaman elden bırakma ...
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
23
:) önce hayırlı olsun güle gğle kazasız kullanman dılegıyle
tamam sen artık işi cözmüsün artık senı kımtutar ????


herkese hayırlı haftalar
tamer


Selam,

İşyerim Cevizlide dolayısı ile size uğrarım servis için büyük ihtimalle.

İki Sorum var bu arada:
1- Debriyaj biraz aşağıda kavrıyor,sadece elcik tarafından ayarlayarak biraz üstte kavrama sağlanabilir mi? Yoksa şanzıman tarafında da bir ayar yapmak gerekir mi? Ya da ayar yapılamaz mı otomatik mi ayarı?

2- İlk çalıştırmayı vteste ve debriyaj sonuna kadar sıkılı iken yaptığımda motor ileri atılıyor? Hep boşta mı çalıştırmalıyım soğukken sanzıman yağı?

Bu arada Kıvanc'a not: Ben de İzmir'liyim, iş icabı buradayız eşimle beraber, çok ta özledim bu sıralar, baharda geleceğim motorla görüşürüz belki de...

Teşekkürler
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
Selam,

İşyerim Cevizlide dolayısı ile size uğrarım servis için büyük ihtimalle.

İki Sorum var bu arada:
1- Debriyaj biraz aşağıda kavrıyor,sadece elcik tarafından ayarlayarak biraz üstte kavrama sağlanabilir mi? Yoksa şanzıman tarafında da bir ayar yapmak gerekir mi? Ya da ayar yapılamaz mı otomatik mi ayarı?

2- İlk çalıştırmayı vteste ve debriyaj sonuna kadar sıkılı iken yaptığımda motor ileri atılıyor? Hep boşta mı çalıştırmalıyım soğukken sanzıman yağı?

Bu arada Kıvanc'a not: Ben de İzmir'liyim, iş icabı buradayız eşimle beraber, çok ta özledim bu sıralar, baharda geleceğim motorla görüşürüz belki de...

Teşekkürler


selam yakın oldunuza :) kav icecek kadar vaktın olursa ugra dısardan ayarlanır deprıyaj !!!!!!!
calıstırmayı da mümkün oldugunca bostayken yaparsan cok daha rahat edersın
saygılar
tamer
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Arkadaşlar gezimizi hayırlısı ile kazasız belasız ve tam bir grup disiplini içinde tamamladık. Arkadaşlar gezi resimlerini buraya atacaklardır.. Ben de gezi notlarımı maçtan sonra kaleme almaya çalışacağım :) Rota bilgilleri ve katılımcılar aşağıdaki gibidir..


Bulusma noktasından Otoban çıkışına toplam Km : 275 dir..

Katılan herkese çok teşekkür ederim..

Rota:


Katılanlar :
1- AydınATAGÜL ..................... BMW 1150 GS
2- Kazdağlı Murat ................... BMW 1150 GS
3- Tr@der Murat .................... Suzuki Vstrom 650
4- Tanzer ............................. Suzuki Vstrom 650
5- Nurkan ............................. Suzuki Vstrom 650
6- Batris Koray ...................... Suzuki Vstrom 650

IKEA 'ya kadar eşlik eden :
7- Goya yavuz ...................... BMW 1150 GS
------------------------------------------------------------------
IKEA önünde küçük (650cc) motorları beklerken BMW vitrini oluşturmuşuz :)

p2181353smalldr4.jpg


p2181349smalldk8.jpg


p2181350smallgl2.jpg


p2181351smallnx3.jpg


Şiir gibi :)
p2181352smallis0.jpg


Diğer arkadaşların gelmesi ile toparlandık ve ayrılmadan IKEA önünde birkaç hatıra fotoğrafı daha çektirelim dedik.
Boncuk gibi dizmişiz makineleri peh peh...

p2181357smallxa4.jpg


p2181354smallbx4.jpg


p2181356smallzw5.jpg



Benzin molası. BMW lere benzin almaya gerek yok onlar dinleniyo, DL650 ler benzin ikmali yapıyo :)

p2181358smallih5.jpg


Üvezpınar'da çay molası veriyoruz.

p2181360smallcd5.jpg


p2181361smallun7.jpg


Murat molada bi tane CBR125 buluyo (muratın ilk motoru) hemen deniyo. Ben buna nasıl binmişim yaw diyip durdu :)
Aha buraya yazıyorum : bi gün GS 'e bindiğinde de ben DL'ye nasıl binmişim yaw diycek :))

p2181359smallcq2.jpg


Yolda nefis sonbahar (kış) manzaraaları vardı. Bi yerde durup sahneyi sizinle paylaşalım istedik.

p2181365smalleu7.jpg


p2181366smallhz2.jpg


Kandıra'da yemek sonrası toparlanıyoruz :

p2181368smallfu5.jpg


p2181367smallnq2.jpg



-----------------------------------------

Gezi izlenimlerim

Gezimiz sabah 11,30 da IKEA da bulusma ıle basladı. Carrefour dakı bulusmaya benden baska kımse gelmemıstı. Demekkı bır yaka ıcın tek bulusma yerı tesbıt etmekte fayda var bundan sonra..

IKEA da gelınce baktık kı Yavuz da orda . Bızı yolcu etmek ıcın gelmıs saolsun..Hemen Yavuzun oracıkta eldıvenlerı carptım elinden ve yola çıktık. Yolun geneli Cekmekoyden sonra hemen hiç ıslak değildi. Kuru ama soguk bir zemin üzerinde yer yer çamura gırerek devam ettik..


Şile yolunda gözleme ve çay molası verdikten sonra yolumuza agva eski yolu ile devam ettik..Yol muazzam guzeldı. hayran kaldık dogrusu.. Kandıra gırısınde terkedılmıse yakın bir mekanda soba üzerinde pişen demlik çayını tadarak devam ettik..


Agva sonrasındaki kandıra yolu vırajlı fakat guzel bır yoldu... Kandıraya 6 motorla gırınce bayagı guzel bır ambıance oldu dogrusu. Yemeklerımızı yedıkten sonra Kandıra dan Kerpe - otoban arasındakı genıs ve vırajlı yola baglandık.

Ben bu yolu gecen sene 600 F ıle almıstım ama yavas almak zorunda kalmıstım. Bu sefer yuksek suratle bu yollardan devam ettık. Yol boyunca Gruptakı Ikı telsızlı olan Aydın abı Onde ben de arkada olarak surusumuzu yaptık. Artık dıger arkadaslarında telsız alma zamanı geldı de gecıyor bıle dıye dusunuyorum..

Otobana grıdıkten sonra suratlar bıraz daha arttı. gebze sonrasında havada hafıf kararma egılımlerı velırınce Aydın abı onde bır arkada fermuar duzenı ıcınde yolumuzu gayet guzel bır sekılde tamamladık. otoban cıkısında helalleserek evlerımıze dagıldık..

Gezı soguk ama ortam sıcaktı.. Aramıza yenı katılan Koray arkadasımzı da saolsun hemen ıntıbak ettı. Grup dısıplınınne uygun bır surus yapıldı..

Ben kendı adıma cok keyıf aldım.. Dusundum de yaza veda gezısını duzenledıkten bu yana 5000 km yol almısım.: ) Daha ne olsun degıl mı:?


Nıce gezılerde beraber olmak dılegımle katılan her arkadasımıza tesekkurlerımı sunuyorum..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Evet o beğenmediği Cbr 125R benimdi....
p2181359smallcq2.jpg


Sorgusuz sualsiz motoru denemeye kalktı , saygılı olup birşey demedim fakat içerlediğimi söylemek zorundayım... Birdahakine benim kadar saygılı birinle karşılaşmayabilir arkadaşınız...

Ben de onun V-Strom'u alim dedim fakat ayıp(!) olur diye denemedim.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Evet o beğenmediği Cbr 125R benimdi....
Sorgusuz sualsiz motoru denemeye kalktı , saygılı olup birşey demedim fakat içerlediğimi söylemek zorundayım... Birdahakine benim kadar saygılı birinle karşılaşmayabilir arkadaşınız...

Ben de onun V-Strom'u alim dedim fakat ayıp(!) olur diye denemedim.

Hocam askolsun . Gereksız yere kalbını kırdıysam ozur dılerım gercekten ben motosiklet kardeslıgı bakımından olaya yaklasmıstım. Zaten dostlarım bılırler daha once kullanmadıgım hıcbır makıneye bınmedım sımdıye kadar..Zaten senın makıneyı de emanet mal dıye toplam 150 metre ya kullandım ya kullanmadım

DL ye gelınce her zaman deneyebılırsın. Keske soyleseydın walla sımdı ıcıme oturdu.. Ben orda muhabbet ortamında bunun saygısızlık olarak algılanmayacagını dusunmustum..

Tekrar ozurler .. Hakkını helal et kardesim..

( Bu arada makine yı begenmeme olayı espırıden ıbaret umarım yanlıs anlamamıssındır. BMW cıler bızım motorları da motordan sanmıyor ona gore degılmı? Ayrıca ben senın makıne gıbı bır makıne ıle ogrendım motor surmeyı. nankorluk etmıs olmayı ıstemem..)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Önemli değil Trader ... Tabiki seve seve veririm motorumu fakat arkamdan gelip hırş diye motora oturunca ne oluyor dedim bir an... Alabilir miyim diye sorsan Şileye bile git derdim :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Önemli değil Trader ... Tabiki seve seve veririm motorumu fakat arkamdan gelip hırş diye motora oturunca ne oluyor dedim bir an... Alabilir miyim diye sorsan Şileye bile git derdim :)

Tamam gorkem bır dahakıne beraber gıdecegız .:) . Bız sızı donus yolunda sanmıstık gıdıs yolunda oldugunuzu bılsek bızımle gelın derdık. Neyse baska sefere kısmetse.. Keske cbf 150 yı de deneseydım bak ıcımde kaldı sımdı..:pr:

Selamlar
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Cbf 150 yerine şehir için sana Cbf250 tavsiye ederim... ben denedim süper alet.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
cok guzel bı parkurda gezmıssınız
sıze bı kac sorum olcak
ortalama kac km suratle gıttınız(otoban vs ıcın ayrı yazarsanız sevınırım
)gercı ozaman ortalama olmıcak ama neyse:)
yol sartları nasıldı
kafamda benım ufaklıkla bı marmara turu var onun oncesınde bole daha kucuk bı gezı yapmayı planlıodum
o yuzden cok ıyı gozuktu yol..

not:cbr la olmaz vs vs. demeyın yarama basmayın:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Aynı yolları ben geçtim Cbr ile Özgür... olur hem de bal gibi olur... Şile yolu çok güzel tam bizlik... Oradan Kerpeye kadar güzel yollardan gidebilirsin... Kerpe'den mükemmel virajlı yollardan Izmit'e inip otoyoldan Istanbula gelirsin... senin de sorduğun soru mu?... Cbr ile gidilir mi... pehh
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst