- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 158
aynı sorunu bende yaşadım,üstelik benim ayak marşımda bozuktu...ben servise getirmedim eve yakın bir motorcuya getirdim,ertesi gün aldım, marş dişlisi kırıldı onu değiştirdik dediler,ayak marşı sıyırmıştı onu yaptılar,buji felan değişti...70 ytl para verdim bu işlemlere....bence yetkili servise git ve garantiden yapmalarını sağla....
AE86LEVIN kardeş
peki şu an elektrik marşıyla hemen çalışıyormu bu soğuğa rağmen
benim ayak marşım bozuk değil ama onunla bile ancak 7-8 seferde falan çalışıyor şu an.
ısınınca elektrik marşıylada tek seferde çalışıyor, soğuyunca (2-3 saatte falan) tekrar çalıştırmak için çok uğraşıyorum.
anlamadım bu işi