sağol DEVIL CBR. işime yarayabilir.Bi de adamın telefon numarası yok mu kartvizitte.Biraz masraflı olduk ama..
bu led sinyaller baya ii olur ya.ben en iyisi onlardan takıyım.bi de siyah cam.tabi bunlar ayrıntılar.öncelikle grenaj..
Anladım... boş bir zamanda özgürle videolu anlatımlı bir şey hazırlamaya çalışıcam söz... yani ben de çok bildiğimden değil , eğitimde öğrendiklerimi aktarıcam
bıldıgım kadarıyla sıkıntı yasadıgın ıcın satıodn
sorgu memuru gıbı oldum ama
Görkem, carbon fiber polyester ile kullanılmaz. Hatta carbon fiberin cinsine göre epoxy ile bile kullanamayabiliyorsun. Yani grenaj dökerken ne malzemeyi neyle kullanacağını çok iyi bilmen gerekiyor. Mesela carbon sert, güçlü ama kırılgan bir malzemedir. O yüzden profesyonel yarış grenajlarında 3-4 kat elyaf kullanılacaksa tüm elyaflar carbon olarak kullanılmaz, esneme sağlamak için birkaç kat fiber elyaf atılır. Biliyorsun ben grenajları döktüm. Bu hafta carbon alabileceğim yerleri araştırdım. Türkiye'de carbon bulman çok zor. Alabileceğin tüm yerleri biliyorum. Bu yerler model dükkanları değil. Sadece bir tanesinde var, onda da 0.5 m2 ve 1.5 m2 boyutlarında paket içerisinde. 0.5 m2 olan paket 40 EUR, 1.5 m2 olan paket 120 EUR. Onun dışında Tuzla'da bir yer buldum, ellerinde birkaç çeşit carbon kumaş var, bu haftasonu oraya gitme ihtimalim yüksek. Epoxy senin için pahalı olabilir, vynilester diye bir malzeme var, epoxy kökenli, fiyatı da çok uygun, belki ben de alacam, sen de bunu kullanabilirsin boktan polyester yerine. Bana ulaşırsan malzeme konusunda yardımcı olabilirim.Carbon fiber bulamadım haala yaaa