Arkadaş R1le 418 km'ye çıkıp 650 COMET tokatlıyor...Global Motor Forum

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Abi adamı pişman ettiniz :pr: bir daha topik falan açamaz bu adam yaa :queen: :queen: :queen:
Korkma kardesim,mete_han abi polemiksiz duramaz.onun icinde konu acmak zorunda :)

Anlatırsa 1 hafta ceza yer.....:queen: :queen:
alp abi zaten mete_han abi alisik boyle cezalara
ama en kisa zamanda mete_han abi ile ozelden gorusup sebep alacagim
sonrada onu sitede yayinlayip ...................... :p :p :p :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
238
abi hiç gülesim yoktu yaw ehu ehu :queen:
bende mopedle 800 görürüm ehu ehu
abi yaw boşver, çocuk işte ne yaparsın, ben olsam muhatap bile olmazdım
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abiler kuran çarpsın makara yapasım yok...yani biliyosunuz durumları...hiç bişey olmamış gibi forumda makara yapamam...yanlış anlamayın...


herşey şaka gibi zaten...


abi tadım yok ya...ne bilim işte...gencecik çocuk gitti anasını satayım...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
238
abi benim lafım sana değildi yanlış anlama ne adamlar var diye güldüm,418 km ye çıkıp karayollarında seyredebilen, kaç tane araç var ki şu dünyada
metehan abi ben senin yerinde olsaydım adamla muhatap bile olmazdım
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi hiç gülesim yoktu yaw ehu ehu :queen:
bende mopedle 800 görürüm ehu ehu
abi yaw boşver, çocuk işte ne yaparsın, ben olsam muhatap bile olmazdım

kanka sende beni yanlış anladın...Ertuğrulun vefatı bana çok koydu...inanki içimden gelerek makara yapamıyorum...hani sizi asla kırmam cevap yazarım mutlaka ama...anlayışla karşılayın 1-2 gün beni...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
238
kanka sende beni yanlış anladın...Ertuğrulun vefatı bana çok koydu...inanki içimden gelerek makara yapamıyorum...hani sizi asla kırmam cevap yazarım mutlaka ama...anlayışla karşılayın 1-2 gün beni...

karşılarız abim hepimiz birbirimizi anlayışla karşılayalım, ansızın gidişi hepimizi çok üzdü
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Ben Bu adamın türkçesini çözemedim bu harbi motor kullanmasını biliyomu :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tabi canım motor diil uçak pilotu o.....Baksana 418 lerden bahsediyo...Eminim r1 in 2 metre yanına yanaşmamıştır daha...
 
Katılım
16 Ocak 2007
Mesajlar
124
R1 ile 418 km vayy beeeaah!!
Allah bilir daha 3. vitestedir. Daha bunun 4'ü 5'i 6'sı hatta 7'si ve 8'i bile vardır.
Aman tanrım düşünmek bile istemiyorum...

Özel yapım R2 alıyormuş arkadaş bu yaz. yollar yetmesede Battlestar galactica olayına girecekmiş.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Ya adam dengesiz altında R1 de olsa aynı şeyi söyleyecek 1000RR olsa da aynı şeyi söyleyecek

Motorla ne ilgisi var ki uyduruyo öyle

Korkudan ibrede 218 görmüş 418 diye okumuş

Böyle dengesizlere laf bile yetiştirmezdim şahsen ... Çok sallıyosa birilerinin çıkıp uyarması gerekiyo tabi :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst