- Katılım
- 18 Ocak 2007
- Mesajlar
- 2,413
arkadaşlar çok ayrıntılı açıklayıcı bi konu yapmışsınız tesadüfen ilanını gördüm biraz araştırayım dedim kafamda 19a almaya karşı şüphelerim wardı artık hiç yok aradıım her sorunun aklıma takılan herşeyin cevabını aldım tekrar tekrar teşekkürler ikinci el alıcam kısmet olursa biri satıo bakalım hayırlısı. herkese kazasız güvenli sürüşler dilerim.
Şimdiden hayırlı olsun kards kazasız beleasız surusler dılerım pısman olmazsın her Çin de oldugu gıbı bu makınada da ufak tefek sorunlar cıkar ama canın hıc sıkılmasın hemen cozulur mesela baqq ben 5400 km oldum kazalarım dısında bı ılk 1000 de sorunlar oldu onlar ıcın gıttım servıse
Bı sorum oalcak sana motor kazasız mı ? kac km ? kac aylık ? ne kadar ıstıyor ?