METE HANDRONUN küçük kardeşi ERDO HANDRO :))oda motor almış.

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hayırlı uğurlu olsun dostum, kazasız belasız günlerde kullan
rüzgarın bol olsun...
 
Katılım
8 Mar 2005
Mesajlar
53
hayırlı uğurlu olsun bakalım benimkafamdada yaz sonu gibi cbf 150 almak var
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
75
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selamlar ensonunda bende motor aldım
hayırlı olsun arkadaşım
Uzun uğraşlar sonucu motoru aldık.
3,5milyarlık bir yatırım kolay olmaz sonuçta para
Metehan hoca gingerin gayretleriylegazı güzel vermişler hemen yedim
umarım kötü yönlendirmemişimdir seni şahsım adına.
Almadan önce çok heycanlıydım çünkü ilk motorum olucaktı ama bir okadarda içimde bir hüzün vardı.
evet genelde her insanın içini kaplayan duygular
Daha önce hiçbir motor kullanmamıştım ve kararım HONDA cbf 150 oldu.
bilindik ve adı çok telafuz edilen şeyler genelde memnuniyetle sonuçlanır.
Rahat kullanması kolay bir motor.
kesinlikle.ilk motorum keweey superlite 150 yi görseydin belim ağrıyordu onunla
İlk defa binmeme rağmen 10-15dk içinde sürmesini öğrendim.Sanırım bunda daha önceden araba sürüyor olmamın etkisi büyük.(ee tabi bisikletle var biraz )
kesinlikle katılıyorum çok faydası oluyor.birde pratik zekalıysan sonuç + oluyor
Şuan için 42km yaptım.
sağlıklı daha nice km lere
Fakat nedendir bilinmez motorsürmek bana çokda zevkli gelmedi arabaya alıştığımdanmıdır nedir?
Motor değişik bir tutkudur.Ne arabaya nede başka bişeye benzemez.İnsanın içini kıpır kıpır eden,gaz verirken sırıttıran anormal bişeydir.Ben daha 4 sene öncesine kadar filan sahil boyu bisiklet sürüyordum.Tanıdıklarım bana salakmışım gibi bakıyordu.Ama bu bana büyük keyif veriyordu.İnanılmaz ter atıyordum ama o zevk apayrıydı.Hacıosman yokuşunu bisikletle çıkmak insana zevk verirmi ? bana veriyordu.Motorda ver gazı gitsin bişey değil.Çeşitli rahatsızlıkları var.Rüzgar yemekten sarhoş gibi olursunuz,kaskınızın camı açık gezerseniz gözleriniz kurur,ağzınıza sinek girer,yazın sıcakta korumalarla terlersiniz,gün boyu dolanırsanız herbiryeriniz ağrır (hele ilk başlarda daha çok),arabalar üstünüze kırar,insanlar umursamaz vs vs vs... gider bu ince detaylar.Motor olayı sizin içinizde olan kıpırtıyla alakalı birşeydir.İçinizde o kıpırtı yoksa bile satması kolay olan bir model seçtiniz neyseki.4000-5000 km yapın sonra bir daha bakın.Motor ve erdo nasıl bir ikili.
Acaba grup gezileri dahamı hoş olur bilmiyorum
İçindeki kıpırtı seni yalnız ve geceyarıları bile sokağa atabilir (bknz ben) grup filan hikaye
ama yalnız kovboy şeklinde gezmek bana pek haz vermedi Sebebini bilen veya böyle bir olayla karşılaşan varmı? Yoksa ben istisnamıyım?
ilk kaskımı aldığında arkadaşım zorla sıkan bişey aldırmıştı.ben bol istiyordum olmaz dedi.teknik olarak tam kafama göre olan bir kask aldırdı.eve gittim içine bir yastık soktum sabaha kadar genişledi kask.Sabah kalktığımda üstten bıraktığımda rahatça kafama giriyordu.Şimdilerde anlıyorum kaskın ne kadar sıkı olması gerektiğini ve bunun önemini.Param olduğunda elmacık kemiklerimi iyice sıkacak bir kask alıcam.Korumalar ilk başta garip gelir ama sonra onlarsız garip gelir.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
hayırlı olsun:rendeer:

teşekkürler:)

hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız kullanmanız dilegiyle tabii darısı basıma diye ekleyerek:p

darısı başınıza teşekkür ederim:)

Hayırlı olsun....

Balkon motorcusu olmaman dileğiyle.....

Anladı oooooo......:queen: :queen: :queen:

metehan hoca gibi olucaz işde:cyclopsan balkon motorcusumu yoksa oo:cyclopsan :silent: :cherry: :cherry:

Hayılı olsun sanada lakin üç hafta önce bende aynı motoru aldım
aynı renk benimkide

Ben diyorum herzaman için aynı motorları bir tokuşturalım kiminki kırlırsa diye:) teşekkür ederim.Saygılar

ee profilini ne zaman güncelleyeceksin :)

teşekkür ederim şimdi güncelledim:rendeer:

Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.

teşekkür ederim.Ayrıca avatar resminizde kurtuluş savaşımızın sırasındaki askerlerimizin halinii ve ne zor şartlarda bu savaşı kazandığını gösteren bir belge çok anlamlı:cat: :rendeer:

erdo cbf almana sevindim kazasız belasız bin..tekerin düz bassın

teşekkür ederim efenim:) :rendeer:

hayırlı uğurlu olsun dostum, kazasız belasız günlerde kullan
rüzgarın bol olsun...
teşekkürler:rendeer:

hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin

sağolun:rendeer:

Hayırlı olsun..

Güzel günlerde kazasız belasız.:cat:

eyvallah:wiinkk: :cherry:

Hayırlı olsun arkadaşım

teşekkürler:) aslında en güzel mersinde binilir:mrgreen: havalardan dolayı.

hayırlı uğurlu olsun bakalım benimkafamdada yaz sonu gibi cbf 150 almak var

yazsonu biraz geç değilmi :cyclopsan taksit maksit alın gitsin fazla ertelemeyin:)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
selamlar ensonunda bende motor aldım
hayırlı olsun arkadaşım
Uzun uğraşlar sonucu motoru aldık.
3,5milyarlık bir yatırım kolay olmaz sonuçta para
Metehan hoca gingerin gayretleriylegazı güzel vermişler hemen yedim
umarım kötü yönlendirmemişimdir seni şahsım adına.
Almadan önce çok heycanlıydım çünkü ilk motorum olucaktı ama bir okadarda içimde bir hüzün vardı.
evet genelde her insanın içini kaplayan duygular
Daha önce hiçbir motor kullanmamıştım ve kararım HONDA cbf 150 oldu.
bilindik ve adı çok telafuz edilen şeyler genelde memnuniyetle sonuçlanır.
Rahat kullanması kolay bir motor.
kesinlikle.ilk motorum keweey superlite 150 yi görseydin belim ağrıyordu onunla
İlk defa binmeme rağmen 10-15dk içinde sürmesini öğrendim.Sanırım bunda daha önceden araba sürüyor olmamın etkisi büyük.(ee tabi bisikletle var biraz )
kesinlikle katılıyorum çok faydası oluyor.birde pratik zekalıysan sonuç + oluyor
Şuan için 42km yaptım.
sağlıklı daha nice km lere
Fakat nedendir bilinmez motorsürmek bana çokda zevkli gelmedi arabaya alıştığımdanmıdır nedir?
Motor değişik bir tutkudur.Ne arabaya nede başka bişeye benzemez.İnsanın içini kıpır kıpır eden,gaz verirken sırıttıran anormal bişeydir.Ben daha 4 sene öncesine kadar filan sahil boyu bisiklet sürüyordum.Tanıdıklarım bana salakmışım gibi bakıyordu.Ama bu bana büyük keyif veriyordu.İnanılmaz ter atıyordum ama o zevk apayrıydı.Hacıosman yokuşunu bisikletle çıkmak insana zevk verirmi ? bana veriyordu.Motorda ver gazı gitsin bişey değil.Çeşitli rahatsızlıkları var.Rüzgar yemekten sarhoş gibi olursunuz,kaskınızın camı açık gezerseniz gözleriniz kurur,ağzınıza sinek girer,yazın sıcakta korumalarla terlersiniz,gün boyu dolanırsanız herbiryeriniz ağrır (hele ilk başlarda daha çok),arabalar üstünüze kırar,insanlar umursamaz vs vs vs... gider bu ince detaylar.Motor olayı sizin içinizde olan kıpırtıyla alakalı birşeydir.İçinizde o kıpırtı yoksa bile satması kolay olan bir model seçtiniz neyseki.4000-5000 km yapın sonra bir daha bakın.Motor ve erdo nasıl bir ikili.
Acaba grup gezileri dahamı hoş olur bilmiyorum
İçindeki kıpırtı seni yalnız ve geceyarıları bile sokağa atabilir (bknz ben) grup filan hikaye
ama yalnız kovboy şeklinde gezmek bana pek haz vermedi Sebebini bilen veya böyle bir olayla karşılaşan varmı? Yoksa ben istisnamıyım?
ilk kaskımı aldığında arkadaşım zorla sıkan bişey aldırmıştı.ben bol istiyordum olmaz dedi.teknik olarak tam kafama göre olan bir kask aldırdı.eve gittim içine bir yastık soktum sabaha kadar genişledi kask.Sabah kalktığımda üstten bıraktığımda rahatça kafama giriyordu.Şimdilerde anlıyorum kaskın ne kadar sıkı olması gerektiğini ve bunun önemini.Param olduğunda elmacık kemiklerimi iyice sıkacak bir kask alıcam.Korumalar ilk başta garip gelir ama sonra onlarsız garip gelir.

ginger valla ne diyim cümle cümle açıklamışsın çok makbule geçti eline sağlık:)
Dediklerini kulağıma küpe yapıcam.Dışardan görünmeyen küpe ama:) Dediğin gibi km yaptıkça anlıcam sanırım motorun kıymetini :) :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin....

Teşekkürler:rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst