Hayırlısı kafa karışıklığı geçmiş bakıyorum da cbf de son kararı kılmışsın...Allah kazasız belasız yolculuklar versin...
evet hondada karar kıldık.Honda bayiği APACHE markasını bir kötüledi bir kötüledi

gazladı hafifden bende cbf aldım:mrgreen: tabi fiyatı daha uygun cbfnin.arada 500-600milyon fark var.yarın öbürgün satmak istersen apache satılmaz elinde kalır zaten serviside yok falan dedi:silent: Bilmiyorum ben onun yalancısıyım.
hayırlı olsun
kazasız belasız kullanman dileğiyle
teşekkür ederim ö. hanım siz hala almadınızmı motor? Umarım sizede kısmet olur.saygılar:rendeer:
hayırlı uğurlu olsun. güle güle kullan.:rendeer:
artık imzanı da değiştir :bounce:
hııı evet değiştirmek lazım

fakat motor iyi güzelde arabadan inip motora binince biraz değişik oldum.

Motor benim harcım değilmi yoksa:silent: ahh nerde o canım iettler(toplu taşıma aracı) Motor biraz fazlamı yakıyor ne 20 milyonluk koydum 42km gittim yarısı bitmiş benzinin.Tamam 2-3vites aralığında çok gittim ama:silent: Biz aaz yaksın diye motor aldık(öğrenci işi olsun dedi)fakat ocağıma incir ağacı dikecek bu gidişle:silent: satacam bu motoru olmıcak böylee
