METE HANDRONUN küçük kardeşi ERDO HANDRO :))oda motor almış.

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
:cyclopsan :cyclopsan :silent: nerden anladınız?:cyclopsan korkulur sizden:cherry: :cherry:

nerden anlayacak 9. resimde eşşek kadar yazıyor :queen: :queen: :queen:





malesef değilim:salut: reytingimi artırmak için metehanın isiminden faydalanıyorum:cherry: Bir nevi sponsorum metehan hoca:queen: :queen: saygılar efenim:rendeer: :rendeer:

mete abi sen şirket kur. "konu hitleriniz arttırılır" :queen: :queen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
hayırlı olsun ...
metehanın kardeşi değilsen buna ayrıca sevindim .
1 kişilik halini idare edemiyoz
sayısı artarasa zor olur :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
şimdi sen metenin öz ve öz kardeşimisin

Abi hayrola muhtarlığamı adaysın...:queen: Muhtar emmi BBRR...:p


Hepimiz Mete Han'ız....Mete Hanlar ölmez...site bölünmezz...

olur işşallah:)



metehan hoca liderliğinde toplanıcaz:cherry: Yani ben öyle ümit ediyorum:p :silent:

kanka benim kendime hayrım yok bea...:p Benden kılavuz olursa valla burnunuz gübreden çıkmaz...baksana motorda yatıyor...:p

mete abi sen şirket kur. "konu hitleriniz arttırılır" :queen: :queen:


yahu mostcan bi ara Bostancı sahil yapalım be...senin oralara gelelim...çay çorba içelim vs...yani 1 bardak acı çay bile kafi bana...ilk turumuzu bu pazar yapsakmı beyler hava güzel olursa...1-2 saat oturup Bir Bağdat caddesi turu yaparız...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Hayırlısı kafa karışıklığı geçmiş bakıyorum da cbf de son kararı kılmışsın...Allah kazasız belasız yolculuklar versin...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
hayırlı uğurlu olsun. güle güle kullan.:rendeer:

artık imzanı da değiştir :bounce:
(#22)
erdo2002

Çevrimdışı (offline)
Mesajlar: 447
Üyelik Tarihi: 03-10-06
Bulunduğu Yer: istanbul
Motosikleti: daha gok:(
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlısı kafa karışıklığı geçmiş bakıyorum da cbf de son kararı kılmışsın...Allah kazasız belasız yolculuklar versin...

evet hondada karar kıldık.Honda bayiği APACHE markasını bir kötüledi bir kötüledi:) gazladı hafifden bende cbf aldım:mrgreen: tabi fiyatı daha uygun cbfnin.arada 500-600milyon fark var.yarın öbürgün satmak istersen apache satılmaz elinde kalır zaten serviside yok falan dedi:silent: Bilmiyorum ben onun yalancısıyım.:)

hayırlı olsun
kazasız belasız kullanman dileğiyle

teşekkür ederim ö. hanım siz hala almadınızmı motor? Umarım sizede kısmet olur.saygılar:rendeer: :)

hayırlı uğurlu olsun. güle güle kullan.:rendeer:

artık imzanı da değiştir :bounce:

hııı evet değiştirmek lazım:) fakat motor iyi güzelde arabadan inip motora binince biraz değişik oldum.:) Motor benim harcım değilmi yoksa:silent: ahh nerde o canım iettler(toplu taşıma aracı) Motor biraz fazlamı yakıyor ne 20 milyonluk koydum 42km gittim yarısı bitmiş benzinin.Tamam 2-3vites aralığında çok gittim ama:silent: Biz aaz yaksın diye motor aldık(öğrenci işi olsun dedi)fakat ocağıma incir ağacı dikecek bu gidişle:silent: satacam bu motoru olmıcak böylee:)
 
Son düzenleme:

dfa

Katılım
18 Ara 2006
Mesajlar
60
hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız kullanmanız dilegiyle tabii darısı basıma diye ekleyerek:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayırlı olsun....

Balkon motorcusu olmaman dileğiyle.....

Anladı oooooo......:queen: :queen: :queen:
 

fao

Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
15
Hayılı olsun sanada lakin üç hafta önce bende aynı motoru aldım
aynı renk benimkide
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst