- Katılım
- 2 Nis 2005
- Mesajlar
- 185
Arkadaslar motorlarınızın fotoları hep yerde ne zaman görücez sizleride havada?
:queen: :queen: :queen: ben ıstıyorumkı once yuzmeyı ogrensın nasıl olsa ucar:queen: :queen: :queen:
Arkadaslar motorlarınızın fotoları hep yerde ne zaman görücez sizleride havada?
arkadaşlar merhaba bende hyosung xrx125 alıp aranıza katılmak üzereyim.
bu makinayı kullanan arkadaşlar varsa fikir beyan edebilirmi.
250cc 12hp kanuni cidden kendi sınırlarını zorlamış 250cc'den 12hp nassı çıkıyor anlıyamadım =)
250cc 12hp kanuni cidden kendi sınırlarını zorlamış 250cc'den 12hp nassı çıkıyor anlıyamadım =)
Kötü tabiki benim motorum 250cc 2zamanlı 62hp 4zamanlı olsada insan 30beklio en az
Kötü tabiki benim motorum 250cc 2zamanlı 62hp 4zamanlı olsada insan 30beklio en az