- Katılım
- 17 Eki 2006
- Mesajlar
- 554
Valla kalabalıktı.Kim kimdi tam tanışamadık.Malum yaş olunca ben levent abi,ahmet(acaip kafa biri belli),erhan,edy,Engin abi(10 numara :cat: ) ,ibrahim ve komtan la tanışabildim.Race çilerden 15 20 dk evvel çıkmama rağmen yanımdan bişeyler geçti ama tanımlamakta güçlük çektim.Ufo lar olabilir.:mrgreen: boy la da tanışmak isterdim ama bir sonraki geziye inşallah sanırım sonradan geldi.Benim ilk gezimdi.Hem keyif aldım hem tecrübe kazanmaya çalıştım.Dönüş yolunda bir manyak renault otomobil canımı çok sıktı.O kadar yakın geçtiki bana.Tecrübem olsa yakalar....neyse.Bu arada yazılardan birinde bir arkadaş bahsetmiş valla bende çok şaşırdım.Acaip race çiler vardı.Hele taşdelen taraflarında acaip motorlar katıldı.Hava güzel olursa her katılan arkadaşımla zevkle her geziye katırım.




























































