- Katılım
- 14 Eyl 2006
- Mesajlar
- 5,631
kareyi tamamen doldurmuşuz yahu:cat:
kareyi tamamen doldurmuşuz yahu:cat:
sezonun ortasında bile bu kadar kalabalık bi grup gezi olduğunu hatırlamıyorum ben küresel ısınma (bizim icin) devam etsin![]()
ordu gibi çıkmışsınız maaşallah tek bayan yok arada![]()
ordu gibi çıkmışsınız maaşallah tek bayan yok arada![]()
Süper ya acaip özendimale:
belli ki bayağı bir eğlenmişsiniz
ben de çok gelmek istiyordum ama cidden bayan yok:silent: ..ayrıca daha önce hiç kalabalık grupla bir yere gitmediğim için sorun yaşarmıydım acaba:silent:
Niye yaşayasın kiÇok şükür medeni insanlarız.Aramızda sorun yaşatacak insan görmedim ben
![]()
:cherry: sizle bir alakası yok yanlış anlamışsınben acaba ayak uydurabilr miyim diye kendi kendime düşündüm
çünkü kalabalık grupla hiç bir yerlere gitmedim hatta en kabalık 2 motor birlikte gittik:mrgreen:
tuğrul cbf 250 kullanan arkadaşının adı neydi?Hızına göre ön ve arkadaki motorla olan mesafeni ayarladıktan sonra hiç bir sorun yaşamassın.. En fazla iki motorla gittim demişsin, sadece resimlere bakarak çok şey kaçırmışım diyosan bir de 30 küsür motorla grup sürüşü esnasındaki manzarayı görsen her gezinin sıkı takipçisi olursun :cat: İp gibi dizilmiş motorlar ve hayranlıkla sizi izleyen gözler.. Muhteşem ya :wiinkk:
özkanın gilarası yokmuydu ikisinin adıdamı özkanözkan onun adı