[MT İstanbul] Şile Gezisi ( Pazar, 21/01/07)

Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi ikiside özkandı ben gelirken tugrul.semih(suzukı si olan arkadas) ve özkanla gelmiştim ikeaya diğer özkan orda katılmıstı....
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
abi ikiside özkandı ben gelirken tugrul.semih(suzukı si olan arkadas) ve özkanla gelmiştim ikeaya diğer özkan orda katılmıstı....
biz dönüşte özkan*2, tuğrul ,semih ve ben 5 motor beraber geldik sağolsunlar bana ayak uydurdular basıp gitmediler.hepside kıyak insanlar. bu arada tuğrul TARKAN'a çok benziyo
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz dönüşte özkan*2, tuğrul ,semih ve ben 5 motor beraber geldik sağolsunlar bana ayak uydurdular basıp gitmediler.hepside kıyak insanlar. bu arada tuğrul TARKAN'a çok benziyo

ben kaene'i artcı alarak alşdıgım için onu göztepeye bıraktım cıkarken sizden önce cıkmıstık biraz ama benzinliğe girdik benzin için bu arada bilal gectiğinizi söyleyince bizde aheste aheste takıldık
 
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
biz dönüşte özkan*2, tuğrul ,semih ve ben 5 motor beraber geldik sağolsunlar bana ayak uydurdular basıp gitmediler.hepside kıyak insanlar. bu arada tuğrul TARKAN'a çok benziyo

Yok be abi :p ufakken şıkıdım şıkıdım diye oynatırlardı ama bn hala benzemiyorum diyorum:mrgreen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Yok be abi :p ufakken şıkıdım şıkıdım diye oynatırlardı ama bn hala benzemiyorum diyorum:mrgreen:
semih ile özkan a selammımı ilet.aramızda okadar yaş var.ben kendimi sizin yaşınızda sizi de benim yaşımda gibi gördüm.samimi insanlarsınız allah dostluğunuzu bozmasın.inşallah diğer gezilerde beraber oluruz.ama asya ile gelmem abi motoru düşünmekten tadını alamadım alemdağ rampasında gördün az kalsın duracaktım
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neyse bu kadar geyik yeter sanırım bi hafta oldu artık yeni gezilere bakın arkadaslar üzerinde fazla durmayın he ne dersiniz yeni hafta sonu yeni geziler yeni resimler ekleyin

bu hafta sonu mesgul olmasam bi şeryler planlardık...
 
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
semih ile özkan a selammımı ilet.aramızda okadar yaş var.ben kendimi sizin yaşınızda sizi de benim yaşımda gibi gördüm.samimi insanlarsınız allah dostluğunuzu bozmasın.inşallah diğer gezilerde beraber oluruz.ama asya ile gelmem abi motoru düşünmekten tadını alamadım alemdağ rampasında gördün az kalsın duracaktım


Selamlarını iletirim abi.Hersey güzeldi.Özellikle orman yolu muhtesem.:cat:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
tuqruL haftayada womenriders in peşine takılalım :p :p
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
arkadaşlar mesajları burada bitirsek iyi olur kanaatindeyim (fotograf vs eklemedikçe). yavaş yavaş konu dışına çıkılıyor gibi.

bu arada pazar günü hava yagışsız gösteriyor ama 10 derece gibi muazzam bir sıcaklık düşüşü var geçen pazara göre...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst