biz dönüşte özkan*2, tuğrul ,semih ve ben 5 motor beraber geldik sağolsunlar bana ayak uydurdular basıp gitmediler.hepside kıyak insanlar. bu arada tuğrul TARKAN'a çok benziyoabi ikiside özkandı ben gelirken tugrul.semih(suzukı si olan arkadas) ve özkanla gelmiştim ikeaya diğer özkan orda katılmıstı....
biz dönüşte özkan*2, tuğrul ,semih ve ben 5 motor beraber geldik sağolsunlar bana ayak uydurdular basıp gitmediler.hepside kıyak insanlar. bu arada tuğrul TARKAN'a çok benziyo
biz dönüşte özkan*2, tuğrul ,semih ve ben 5 motor beraber geldik sağolsunlar bana ayak uydurdular basıp gitmediler.hepside kıyak insanlar. bu arada tuğrul TARKAN'a çok benziyo
semih ile özkan a selammımı ilet.aramızda okadar yaş var.ben kendimi sizin yaşınızda sizi de benim yaşımda gibi gördüm.samimi insanlarsınız allah dostluğunuzu bozmasın.inşallah diğer gezilerde beraber oluruz.ama asya ile gelmem abi motoru düşünmekten tadını alamadım alemdağ rampasında gördün az kalsın duracaktımYok be abiufakken şıkıdım şıkıdım diye oynatırlardı ama bn hala benzemiyorum diyorum:mrgreen:
semih ile özkan a selammımı ilet.aramızda okadar yaş var.ben kendimi sizin yaşınızda sizi de benim yaşımda gibi gördüm.samimi insanlarsınız allah dostluğunuzu bozmasın.inşallah diğer gezilerde beraber oluruz.ama asya ile gelmem abi motoru düşünmekten tadını alamadım alemdağ rampasında gördün az kalsın duracaktım
YalaaaaanHavalar bir düzelsin gezilerden hiç eksilmeyen bir kız(bayan kelimesinden hoşlanmıyorum )sürücü olacak aranızdaaaaa
vay be 3 kişi olmuşuzzzkim tutar biziiii :queen:
vay be 3 kişi olmuşuzzzkim tutar biziiii :queen:
tuqruL haftayada womenriders in peşine takılalım![]()
![]()