[MT İstanbul] Şile Gezisi ( Pazar, 21/01/07)

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
sezonun ortasında bile bu kadar kalabalık bi grup gezi olduğunu hatırlamıyorum ben küresel ısınma (bizim icin) devam etsin :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
89
gezi çok güzel

resimler çok güzel

motorlar çok güzel

rider lar da onlar nazik ve güzel

tüm arkadaşlara teşekkürler
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
ordudan kastım herkesin erkek olmasıydı :) düşünsenize bu resmi gören kaç bayan cesaret eder de gelir :cherry: kızların arasında bale yapan erkek misali :queen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Süper ya acaip özendim:pale:
belli ki bayağı bir eğlenmişsiniz:)
ben de çok gelmek istiyordum ama cidden bayan yok:silent: ..ayrıca daha önce hiç kalabalık grupla bir yere gitmediğim için sorun yaşarmıydım acaba:silent:
 
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
Süper ya acaip özendim:pale:
belli ki bayağı bir eğlenmişsiniz:)
ben de çok gelmek istiyordum ama cidden bayan yok:silent: ..ayrıca daha önce hiç kalabalık grupla bir yere gitmediğim için sorun yaşarmıydım acaba:silent:

Niye yaşayasın ki :) Çok şükür medeni insanlarız.Aramızda sorun yaşatacak insan görmedim ben :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Niye yaşayasın ki :) Çok şükür medeni insanlarız.Aramızda sorun yaşatacak insan görmedim ben :)

:cherry: sizle bir alakası yok yanlış anlamışsın:) ben acaba ayak uydurabilr miyim diye kendi kendime düşündüm:) çünkü kalabalık grupla hiç bir yerlere gitmedim hatta en kabalık 2 motor birlikte gittik:mrgreen:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Havalar bir düzelsin gezilerden hiç eksilmeyen bir kız(bayan kelimesinden hoşlanmıyorum:silent: )sürücü olacak aranızdaaaaa.:queen:
 
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
:cherry: sizle bir alakası yok yanlış anlamışsın:) ben acaba ayak uydurabilr miyim diye kendi kendime düşündüm:) çünkü kalabalık grupla hiç bir yerlere gitmedim hatta en kabalık 2 motor birlikte gittik:mrgreen:

Hızına göre ön ve arkadaki motorla olan mesafeni ayarladıktan sonra hiç bir sorun yaşamassın.. En fazla iki motorla gittim demişsin, sadece resimlere bakarak çok şey kaçırmışım diyosan bir de 30 küsür motorla grup sürüşü esnasındaki manzarayı görsen her gezinin sıkı takipçisi olursun :cat: İp gibi dizilmiş motorlar ve hayranlıkla sizi izleyen gözler.. Muhteşem ya :wiinkk:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Hızına göre ön ve arkadaki motorla olan mesafeni ayarladıktan sonra hiç bir sorun yaşamassın.. En fazla iki motorla gittim demişsin, sadece resimlere bakarak çok şey kaçırmışım diyosan bir de 30 küsür motorla grup sürüşü esnasındaki manzarayı görsen her gezinin sıkı takipçisi olursun :cat: İp gibi dizilmiş motorlar ve hayranlıkla sizi izleyen gözler.. Muhteşem ya :wiinkk:
tuğrul cbf 250 kullanan arkadaşının adı neydi?
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özkan onun adı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst