[MT İstanbul] Şile Gezisi ( Pazar, 21/01/07)

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
deer_152 ; sende hangi motor vardı ? Ben görmedim kanuni deer150:silent:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben mondialle geldim motor tamirde de
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
elinize saglık güzel bi gezi olmuş..
motoru sattıgım için gelemedim birdahaki sefer inşallah..:)
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
resimler harika özlemişim sizleri ve senelerce çalıştığım şile'mi keşke yanınız'da olabilseydim.
katılan herkeze sonsuz selam sevgi inşallah bir dahaki sefere beraber olmak umuduyla.:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: ekranı sallanmayan varmı daha sert kafa atıyım mı ?:silent:

Bulmiyim para seni alıcam o zama motosikleti :pr:
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
limanda soldan sayıp da daha sonra topluca bir kaç kare fotoğraf çekilmişdik,nerdeeeee........:pale:
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
arkadaşlar şöyle mini bi rapor tadında bişi yazsanız gezi ile ilgili, şurda buluştuk, ort şu hızda gittik, işte şu şu tür motorlar vardı, bölündük/bölünmedik, şu kadar süre sonra mola verdik, şu saatte köfteleri mideye indirdik ve döndük tadında bişiler... katılamayanlar için iyi olur, sonra aynı rotayı gezmek isteyen fazla tecrübesi olmayan arkadaşlar için özellikle :) mesela ben :)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Gezi için IKEA otoparkında buluştuk. IKEA da ucuz ucuz güzel bi kahvaltı yapıp. Motosiklet tipine göre üç ayrı grup oluşturulup Şileye doğru yola çıkıldı.
Şile yolu üzerinde gözlemecilerin olduğu yerde ilk mola verildi ve tekrar gruplar halinde Şileye doğru haraket ettik. Şile limanında bütün gruplar buluştu. Yolda gruba dahil olanlar ve sonradan gelenler ile birlikte 30-35 motor Şile den 20km sonra Ağva yolu üzerinde Mola adında güzel bir yerde durup köfteleri götürdük.
Şile Ağva arasındaki yol orman içi virajlı ve çok keyifliydi.
Dönüş yolu serbestti herkes ayrı ayrı evinin yolunu tuttu. :bounce:
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
ibrahim valla ben ne şansız adamım yaa kasımda çıktık geldik kış kasımda oldu istanbulu sel bastı kar dolu yağdı 5 gün boyunca sonra paso güneşli geçti... bu daha sizin bu kadar zaman içinde 2. geziniz ya
baksana bizim muğla başlığına her hafta sonu bir yerlere gidiyoz biz
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst