- Katılım
- 14 Nis 2003
- Mesajlar
- 7,150
- Motosikleti
- Yamaha MT-09 Tracer
Abi yalnız mıydın?
evet yanlızdım,resimlerdede görebilirsin.....
152![]()
:cherry:
bıkmadınmı...
Bıkmadın mı? olcak![]()
![]()
Bıkmadım :wiinkk: :rendeer:
limanda soldan sayıp da daha sonra topluca bir kaç kare fotoğraf çekilmişdik,nerdeeeee........ale:
gezin gezin sizi tatlı su motorcuları sizi :cherry: