- Katılım
- 24 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,007
O zaman Darkdiamond ile buluruşurum üsküdara gelebilirim yakınım üsküdara sonra deer abimde fazla kask warsa motor üstünde şileye gitmeyi tercih ederimama yoksa araba ile gelirim bende
İmzamda olduğu gibi ismim Oğuz.0.533.336 27 03'den bana ulaşabilirsin dostum.Sabah uygun saatde buluşup İkea'ya gideriz.Deer_152'ye uyarsa onunlada devam edebilirsin.Sonuçta gezinin tamamında beraberiz nasıl olsa.:cat: