[MT İstanbul] Şile Gezisi ( Pazar, 21/01/07)

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
O zaman Darkdiamond ile buluruşurum üsküdara gelebilirim yakınım üsküdara sonra deer abimde fazla kask warsa motor üstünde şileye gitmeyi tercih ederim :) ama yoksa araba ile gelirim bende

İmzamda olduğu gibi ismim Oğuz.0.533.336 27 03'den bana ulaşabilirsin dostum.Sabah uygun saatde buluşup İkea'ya gideriz.Deer_152'ye uyarsa onunlada devam edebilirsin.Sonuçta gezinin tamamında beraberiz nasıl olsa.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelebilme ihtimalim var ama izin vaziyeti tabii ki.
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Tatlı su değil miydi o Damla :queen:
O zaman seni bu taraflara alalım, hatta bütün istanbul mt yi :queen: :queen:
Şu an burda hava güneşli :cherry: Klima bile açık değil, üzerimde ki önlüğüm fazla geliyor.:cherry:
Akşamda motor turu yapacağız :p :cherry: :rendeer:

Bu "sıcak su motorcusu " tabiri bana ve benim gibi üşüyenlere ait bi terim,yeni ekledim literatüre:p
 
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
Liste güncelleniyor dimi arkadaşlar..

Yine hızlı grup & yavaş grup olayı olcak mı :mrgreen: Herkes izin alabilirsem modunda görünüyo :cyclopsan
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
bende gelmek isterim arkadaşlar ama program nedir

Ön sayfada da belirttiğim gibi kesin bir program yoktur. Bu mevsimde çok büyük bir katılım beklemediğimden ( MT standartlarına göre... ) biraz motorcu işi olsun istedim. Yani kafamıza göre...

Tek kesin program Şileye gidileceği ve saat 11:00 de yola çıkılacağı !

Buluşma saati de 10:30

Tabii öncesinde Ikea'da kahvaltı etmek isteyenler en geç 10:00 gibi orada olurlarsa, rahat ve ağız tadıyla sohbetli güzel bir kahvaltı olur.

tuqrul' Alıntı:
Liste güncelleniyor dimi arkadaşlar..
Güncelleniyor, sen listeye girmek istiyormusun ?

Yine hızlı grup & yavaş grup olayı olcak mı
Eğer her iki gruptan da grup oluşturmaya yetecek kadar katılım olursa, evet olacak. Aksi takdirde tek grup ( Bu durumda da büyük SS makinalar varsa onları önden göndereceğiz )
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
ben ve babamın gelme ihtimali yüksek . bizde zaten bu pazar şileye gidecektik.
 
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
Büyük bir iştahla gelmek istiyorum.Pazara kadar işlerimi düzenleyebilirsem deer_152 nin yanına katışıp geleceğim.Listeye yazıp yazmamak sana kalmış :) Uzun yol yapmayalı çok oldu, motorda bakımdan yeni çıktı.yolda kalırsam Özgür abi çeker beni :mrgreen: Görüşmek üzere..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Mete yi beklemeyin .....110 kg ile cıbıfı size yetişemez...Motoru bayaa zayıflatması lazım...

Hem rodaj da dır o....Gaza falan gelir sizle motoru falan çatlatır....:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezi

Arkadaşlar beinde listeye ekleyin .SYM ci arkadaşlarıda kandırmaya çalışıyorum. Gelirlerse SYM ciler olarak çıkartma yapacağız:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst