- Katılım
- 18 May 2006
- Mesajlar
- 179
Ben zaten gezi önerilerinde ledo'ya cevap yazmıştım burayada iliştireyim.!,5 aydır ilk defa bu pazar izinliyim ve arabayla katılıcam.Zaten eski dostlarıda görücez bu sefer.Geliyorum benide yazın abiler!:cherry:
Abi Araba ile gidiyorsan bende seninle gelebilirmiyim ?