[MT İstanbul] Şile Gezisi ( Pazar, 21/01/07)

Katılım
18 May 2006
Mesajlar
179
Ben zaten gezi önerilerinde ledo'ya cevap yazmıştım burayada iliştireyim.!,5 aydır ilk defa bu pazar izinliyim ve arabayla katılıcam.Zaten eski dostlarıda görücez bu sefer.Geliyorum benide yazın abiler!:cherry:

Abi Araba ile gidiyorsan bende seninle gelebilirmiyim ?
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Kimden ne izini alınıyor bakayım Skull Bey??
Kız arkadaşıma sormam lazım haftasonunu onunla geçirmek yerine motorcularla :cherry: gezmeme izin vercek mi acaba ? ::sm_smile

İstersen sende gel geziye bu havalarda motosiklete binmiyormusun yoksa ? ::xs06::
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Kız arkadaşıma sormam lazım haftasonunu onunla geçirmek yerine motorcularla :cherry: gezmeme izin vercek mi acaba ? ::sm_smile

İstersen sende gel geziye bu havalarda motosiklete binmiyormusun yoksa ? ::xs06::

Sıcak su mutorcusuyum ben,deniz suyu sıcaklığı 15,20 C' ye ulaşmadan binmem motora:p
Beni beğenmiyorsan söyle:pale:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bg

izin alirsam ummet abi gelmezse hava yagmurlu olmaz camurluk erimezse seni artci alabilirim :wiinkk:
Bu arada hayirli olsun yeni motorun ne olacak? :cat:
ben gelmiyorum o tarihlerde büyük bi ihtimalle karadeniz yollarında olcam vedatı artçı alabilirsin eğer kormazsa,vedata şaşıyorum hiç senin artçın olmamış herhalde.(vedat bence gözlerini kapat hiçbirşey anlamıyorsun) ben öyle yaptım.:pr: :pr: :pr:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keane erken kalkabilseydim seni alırdım artçı olarak ümmet abiyi tekirdağa götürdük seni şileye hayli hayli atarız...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende Ağvalıyım arkadaşım

Yolunuz açık olsun.. Benim memleketime gidiyosunuz... Şileden sonra sahilden ağvaya doğru 13 km giderseniz işte orda bi köy var uzakta o köy benim köyümdür.. :queen: Yazları da kışları da çok güzel olur.. Tavsiye ederim.. Keşke gelebilseydim ama hafta sonu İzmire uçuyorum.. Köyümün resimlerini görmek isteyen olursa : www.akcakese.net (karlı fot.lar hariç diğerleri bana aittir :wiinkk: )

slm gezi yazısını okurken ağvalı olduğunu öğrendim. Bende Ağvalıyım. Ama bizim orda birbirini insanlar lakapları ile tanır kimlerdensin.:rendeer:

Şu bir gerçek ki Ağva kadar güzel bir yer yok. Şile ye bile on basar :bounce:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keane bende g.o.paşa tarafından geliyorum...
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
179
O zaman Darkdiamond ile buluruşurum üsküdara gelebilirim yakınım üsküdara sonra deer abimde fazla kask warsa motor üstünde şileye gitmeyi tercih ederim :) ama yoksa araba ile gelirim bende
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sıcak su mutorcusuyum ben,deniz suyu sıcaklığı 15,20 C' ye ulaşmadan binmem motora:p

Tatlı su değil miydi o Damla :queen:
O zaman seni bu taraflara alalım, hatta bütün istanbul mt yi :queen: :queen:
Şu an burda hava güneşli :cherry: Klima bile açık değil, üzerimde ki önlüğüm fazla geliyor.:cherry:
Akşamda motor turu yapacağız :p :cherry: :rendeer:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O zaman Darkdiamond ile buluruşurum üsküdara gelebilirim yakınım üsküdara sonra deer abimde fazla kask warsa motor üstünde şileye gitmeyi tercih ederim :) ama yoksa araba ile gelirim bende

kasktan bol ne var ayarlarız...
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
avrupa yakasından geliyorum, evim 2. köprünün ayaklarına çok yakın. ordan geçecek arkadaş var mı, kimler geliyor bu yakadan?? en azından ikeaya kadar eşlik ederiz birbirimize, bu arada ben ikeaya erken gidip kahvaltı etme taraftarıyım :)

bu arada ikeaya gidiş için ayrıntılı kroki bilgi vs linkte:
http://ikea.com.tr/storesparent_stores_storesistanbul.aspx
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende 2.köprüden doğru gidiyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst