MT.İZMİR-MT.MANİSA'nın 2007 İLK TOPLANTISINA GİDİYORUZ

Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
Sevgili MT.İZMİR liler,
önceki tarihlerde İzmir mt. ye gelip, bizleri onurlandıran Manisa mt.
2007 deki bu ilk toplantısına hep beraber iadei ziyarette bulunmaya ne dersiniz?
Motorcu gönül dostlarını bekliyoruz.

buluşma yeri : Ege üniversitesi kavşağı-Bornova
buluşma saati : 19:30-
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Hay allah elimiz boş gidilmez şimdi. Bize yaprak sarma getirdikleri tabağı boş götürmek olmaz.:cherry: Ben bi helva yapayım diycem yalnış anlaşılcak:mrgreen: :mrgreen: :queen:

Gidecek olan arkadaşları toplanma yerinde bekliyoruz. Sanırım benim artçım var (default artçı karakız) ama artçı gelmek isteyenler için motor bulabiliriz....
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ALMAZ AYN-İ ALİ BİZİ YIKARIZ BİZ ORAYI :queen: :flower: ::koop:: ::sefereee ::cheeeeer ::friends:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
mevsimsel sıkıntılar var grip gibi. ama iyi hissedersem kendimi gelmek istiyorum
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Bende gliyorum grip mrip bana viz wallace kardesim

AMAN hakanım,,spil soğuktur,,sen ise zaten "rüzgar"lısın,,aldanmayın sakın,,,sıkı giyinin....

sizler gelin yeter tentenim,,ayıpsın....

ben sizi MANİSANIN GİRİŞİNDE İLK IŞIKLARDA KARŞILICAM...(anemon otel kavşağı))
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
evet arkadaşlar katılım başka katılım yok mu?
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
amanda aman. bugün ortam baya şenlikli olacak, anlaşılan. kuvva, akrep, tenten, rüzgarbey, weboy derken. bekliyoruz izmir mt yi. hadi bakalım hepinize kazasız sürüşler. görüşmek dileğiyle...


valla onurcuğum, helva sorun olmaz. sen yapma bence, satın al. koska olursa makbule geçer.:):) :) :p
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
arkadaşlar fınallerım dolayısıyla sız guzel arkadaşlarımı başka zaman ziyaretinize gelicem:cat: iyi eğlenceler:rendeer:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
valla onurcuğum, helva sorun olmaz. sen yapma bence, satın al. koska olursa makbule geçer.:):) :) :p

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Arkadaşlar Sevgili Murat abi Hareket saatini belirtmemiş,

Hareket Saati : 19:45

Kavşakta beklemek zor ve tehlikeli olabileceğinden ve sayımızın az olması nedeniyle, tabi birde karşı tarafta Mecit Kardeşimizi bekletmemek amacıyla 15 dk. da hazırlanıp çıkarız diye düşündüm. Yetişemeyen arkadaşlar hareket saatine kadar telefon edebilir. 0535 933 63 00. Grubun tekeri 19:45 de döner.

Bu tür etkinliklerde zaman hassasiyetini sağlamak için ve bunu refleks haline getrimek için bu kadar ince hesaplara giriyorum:silent: . Kasıcak bişey yok yani :)
 
Katılım
14 Ağu 2005
Mesajlar
68
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Arkadaşlar Sevgili Murat abi Hareket saatini belirtmemiş,

Hareket Saati : 19:45

Kavşakta beklemek zor ve tehlikeli olabileceğinden ve sayımızın az olması nedeniyle, tabi birde karşı tarafta Mecit Kardeşimizi bekletmemek amacıyla 15 dk. da hazırlanıp çıkarız diye düşündüm. Yetişemeyen arkadaşlar hareket saatine kadar telefon edebilir. 0535 933 63 00. Grubun tekeri 19:45 de döner.

Bu tür etkinliklerde zaman hassasiyetini sağlamak için ve bunu refleks haline getrimek için bu kadar ince hesaplara giriyorum:silent: . Kasıcak bişey yok yani :)

Kavşakta beklemek zor dedin yermi değişti kavşakta buluşacaz dimi ? hehe
 
Katılım
14 Ağu 2005
Mesajlar
68
Tamam Ege Üniversitesi Kavşağında Buluşma: 19:30 da
Teker döniş saati:19:45 Tarih: 17/01/2007
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Yuh be burcu :) Ege Üniversitesinin önündeki kocamaaaan olan altından ve üstünden böleee arabalaın vııınnn vıııın diye geçtiği kavşak varya işte orası yaaaaa :mrgreen: :p Osman Kibar Kavşağı. Sence başka hangi kavşak olabilir.....:)
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
Yuh be burcu :) Ege Üniversitesinin önündeki kocamaaaan olan altından ve üstünden böleee arabalaın vııınnn vıııın diye geçtiği kavşak varya işte orası yaaaaa :mrgreen: :p Osman Kibar Kavşağı. Sence başka hangi kavşak olabilir.....:)

ne bilimm hangi kavşakkkkk:queen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
burcu bi akşam seni bırakmıştık ya mecitle
orası kavşak
şu manisa otobüslerinin falan durduğu yer.

weboy ve rüzgarbey sizi de ekledim listeye

akşam görüşmek üzere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst