- Katılım
- 20 Eki 2006
- Mesajlar
- 413
:cat:
bende alolarını beklıyorum hakancım gerci haklısın benım gelme kararlarım anı degısıyor ama bundan sonra okeydır verdıgın tavsıyelere uyuyorum her ortamda varım kardesım herkese saygılar F.T.T.:cat:
ayvalık sana verdiğimiz son şans ona göre bak:bounce: :bounce: :bounce:
bekliyoruz mutlaka:rendeer: :rendeer: