MT.İZMİR-MT.MANİSA'nın 2007 İLK TOPLANTISINA GİDİYORUZ

Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
:cat:

bende alolarını beklıyorum hakancım gerci haklısın benım gelme kararlarım anı degısıyor ama bundan sonra okeydır verdıgın tavsıyelere uyuyorum her ortamda varım kardesım herkese saygılar F.T.T.:cat:

ayvalık sana verdiğimiz son şans ona göre bak:bounce: :bounce: :bounce:
bekliyoruz mutlaka:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
yeni aktivitelerinizde görüşmek üzere,
sağlıcakla kalın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst