Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
hemen açmayın ya bizde yetişelim bende gelcem sercan bozuşuruz bak ona göre anladın demi.
UMMet abi yaparmiyiz oyle biş yanlis sana hic...hemen açmayın ya bizde yetişelim bende gelcem sercan bozuşuruz bak ona göre anladın demi.
abi 27 sine hazirla kendini...Sercan bu organizasyona tam destek veriyorum amma velakin 28 inden sonra müsaitim...
senin yuzunden erteliyoz zaten... mike...sercan bu ayvalık işini daha ileriki bir tarihe atalım kardeşim..tabi kendi fikrim...
hayırlısı olsun arkadaşlar..gezi komisyonuna başarılar..
sercan kardeşim şu ayvalık tatilini ileriki bir tarihe atsak??*
kocaman oldum...hakkaten ya güzel olur. izmir etkinlik komisyonundaki sevgili abilerim arkadaşlarım bir el atıverseniz konuya :rendeer: geçen sefer çok eğlenmiştik fiyatlarda çok uygundu o fiyatlara açık büfe soğuklar ve yemekte harikaydı bence değerlendirilebilir. ne dersiniz????:cat:
bu arada sercancım yaş kaç oluyor? şimdiden mutlu yıllar dileyeyim :rendeer:
bak marko abi gosteriyo sana biseylerHadi hadi Ayvalık için bir topic açmıyor musunuz.
Elleri görelim
(ne dedim lan ben?çok tanıdık oldu bu laf)
geliyosun di mi skyteamleri gezdirmeyeBen çift el gösteriyorum siz tek sayabilirsiniz :queen:
valla Rahmi abi sen topige ne bakiyorsun yaa... bas gel, herzaman bekliyorum...Gezi deyince aklınıza bu yaşlı kurt gelsin. Toplantılara gelemiyorum ama gezilerden kalmam. aklınızda olsun. Hadi açın şu topiği de görelim :cat:
Ohh ben de bu fotoğrafı bekliyordum. Resmen CO (karbon monoksit) filtreli gaz maskem vardı. Habire Peluş'un fotoğraflarını görmekten sıkılmıştım.![]()
özlem ç kale mt den herkesi gördünmü.:cat: :rendeer: :bounce: