İstanbul Motor Şikayeti (Firma yetkililerince çözüldü)

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
46
Motosikleti
Husaberg 650 sm, xmax, xcity
3 ay evvel İSTANBUL MOTOR'dan Nox marka bir kask aldım 195 ytl
ilk kullanımda kulakçığı uçtu gitti
kendilerine bildirdim garanti dışıymış.
çift olarak kulakçık satılıyor 22 euro
ve ellerinde yokmuş
sipariş verdim 15-20 günde gelir dediler
2 ay geçti ve dükkanlarına gittiğimde
kulakçığı bekleyeceğinize yeni bir kask alın (verelim) daha iyi dediler
ben kaskı 4 taksitte aldım ve taksiti daha bitmedi
bu nasıl bir müşteri memnuniyeti...
yeni bir kask alsam sizdenmi alırım.. Seyyar satıcıdan alırım daha iyi
tükeder e de yazımı yazacağım
köşe yazarlığı yaptığım diğer motorsiklet sitelerinde de bu olayı anlatacağım..
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Yaptıkları terbiyesizlik
15-20 günde gelmesi mantıksızlık bir kere.
Bi ufak içiceksin, tekrar gideceksin
Derdini bir daha anlatcaksın anlamıyorsa kafasına kaskı fırlatacaksın
En temizi bu :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yaptıkları terbiyesizlik
15-20 günde gelmesi mantıksızlık bir kere.
Bi ufak içiceksin, tekrar gideceksin
Derdini bir daha anlatcaksın anlamıyorsa kafasına kaskı fırlatacaksın
En temizi bu :)


:cat: :cat: :cat: :cat:

Avatarın güzelmiş.....:queen: :queen:
 
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
241
abi sen direk wericektin garanti disi olayi yok ayipli mal ayipli cikarsa 30 is gunu . yada 1 hafta icerisinde sorgusuz sualsiz iade edebiliyosun .


cep telefonum bozuldu gonderdim 1 hafta icinde geri aldim alir almaz yine ayni problemi yasadim gold bilgisayara gittim kavga ettim aksama 0 telefon aldim ciktim ordan .

hocam haklarina sahip cik kimse yolunacak kaz degil bana olsaydi.


once adam gibi konusurdum anlamazlarsa o kaski kafalarinda kirardim . olmadi o dukkani kundaklarim
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Konuyu Toplam 9 üye okuyor. (7 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
alp_tunay, ........, djelals, fragrance_chaplin, kabuto, karabere, İHTİYAR


ya bu ........ gene takılmaya başladı ....Şşşşt arkadaş gel muhabbete...Casusmusun nesin....
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
172
resmen terbiyesizlik ve tuketici için sinir bozucu.umarım bu yazıları okuyup en azından hatalarının farkına varırlar(halk arasında buna dank etmek diyoruz:)).
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
Ya arkadaşlar ne oluyor.ne kaskı kafasına geçirmesi imiş ne adamlarla kavga etmesi imiş.Ne güzel fikir veriyorsunuz öyle.
naturalist kardeş sen uyma, tüketici haklarına bir dilekçe veriyorsun.ve konuyu mahhkemeye taşıyorsun. belki biraz uzun sürer ama hiç değilse sonuç alırsın. Bu ülkede ağır da işlese adalet diye bir şey var.
Ayriyeten bu motosiklet satıcıları, bayileri, bu tür motosiklet tutkunlarının üye olduğu sitelerde nabız yokluyorlar.Sen ters reklam vermekle zaten en büyük cezayı vermişsin.Bu onların puan kaybetmesi, itibar kaybetmesi, müşteri kaybetmesi demektir.Yani yine zararlı onlar çıkar.
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
hocam haklarina sahip cik kimse yolunacak kaz degil bana olsaydi.
once adam gibi konusurdum anlamazlarsa o kaski kafalarinda kirardim . olmadi o dukkani kundaklarim

Ya arkadaşlar burası motosiklet sitesi mi kabadayılar sitesi mi anlamadım.:silent:

Hak böyle mi aranır ? Kaskı kafada kırmak ne demek, kundaklamanın cezasını biliyor musun sen ? :pale:

Bunu espri yaptığını kabul etsek bile yine de hoş olmuyor.:bounce:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
bncedee yaptıkları cok buyuk bır terbıyesızlık we karaktersızlık hakkını sonuna kadar ara unutmayalım kı musterı memnunıyetı herseyden onemlıdır
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Buraya tasıman bile güzel bişi hocam. Ülkede böyle tonla esnaf var. Hatta büyük cogunlugu böyle bana göre, kendi fikrim tabi.
Hakkını aramalısın.
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
bazı firmalar burda defalarca deşifre edilmelerine rağmen kendinlerine çeki düzen vermiyorlar nedenini anlamadım. demek ki adamlar tam bir doymuşluk var hiç takmıyorlar kötü reklam falan. tabi bu şahısları bizler zengin ediyoruz o da ayrı konu.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
bazı firmalar burda defalarca deşifre edilmelerine rağmen kendinlerine çeki düzen vermiyorlar nedenini anlamadım. demek ki adamlar tam bir doymuşluk var hiç takmıyorlar kötü reklam falan. tabi bu şahısları bizler zengin ediyoruz o da ayrı konu.

Haklısın hocam doğru tespit. Çünküsü var aslında. istabul ve izmir dışındaki şehirlerde motosiklet, aksesuar, parça vb. ürünler satılan yerler bir elin parmakları kadar, kaliteli ürünler dersen belki 1 yada 2. Bunun sonucuda doymusluk oluyor. Satıcı kişi ile ters düşüp anlaşamazsan, o ürünü alacağın yer, ya internet yada en yakın büyük magazanın oldugu bi sehir.
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
109
rüzgar:)

sana yaşattıklarını ne yaparlarsa yapsınlar geriye getiremiyecekler , bari

yüzleri olsada kaskı yenileseler ! Eğitim şart böyle esnafa:farao:
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
bir değil iki değil bu nasıl bir anlayış anlamıyorum hyosung cu kardeşleriminde başı çok yanıdı bu istmotordan ne sanıyolar kendilerini anlamış değilim istmtr a BANNNN koydum sonsuza kadar aklınız varsa sizde dikkatli olun derim...
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
ben zamanında onlardan kredi ile alacaktım adamlar tiye bile almıyor karsısındaki müşteriye karakterine göremi artık davranıyor basvuruda bulunduk nerdeyse hiç ilgilenmediler kimlik fotokopisi aylık gelir bi kac soru bu kadar hadi yallah ... artistler bagdat caddesindeler ya hava atıcak akıllarınca orda bir sürü firma havanız kime kardesim :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst