- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 46
- Motosikleti
- Husaberg 650 sm, xmax, xcity
- Konu Yazar
- #21
İstanbul Motor dan yanıt maili geldi...
Merhaba Murat bey;
Almış olduğunuz ürünle ilgili yaşamış olduğunuz memnuniyetsizlikten
dolayı öncelikle özür dileriz.Malumunuz firma bünyesinde yapılan tadilat
nedeniyle müşteri ilişkilerimizde bir takım gecikmeler yaşanması inanın
zaman zaman firma çalışanlarınıda zor durumda bırakmıştır.Bu yaşanan
aksaklığın telafisi mümkündür.En kısa zamanda firmamıza uğrayıp yeni
kaksınızı almaya bekliyoruz.Saygılarımızla;
NOT
Kaskınız tarafınıza ambalajında ücretsiz olarak teslim edilecektir)
Yarın gideceğim arkadaşlar
Merhaba Murat bey;
Almış olduğunuz ürünle ilgili yaşamış olduğunuz memnuniyetsizlikten
dolayı öncelikle özür dileriz.Malumunuz firma bünyesinde yapılan tadilat
nedeniyle müşteri ilişkilerimizde bir takım gecikmeler yaşanması inanın
zaman zaman firma çalışanlarınıda zor durumda bırakmıştır.Bu yaşanan
aksaklığın telafisi mümkündür.En kısa zamanda firmamıza uğrayıp yeni
kaksınızı almaya bekliyoruz.Saygılarımızla;
NOT
Yarın gideceğim arkadaşlar