İstanbul Motor Şikayeti (Firma yetkililerince çözüldü)

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
46
Motosikleti
Husaberg 650 sm, xmax, xcity
İstanbul Motor dan yanıt maili geldi...

Merhaba Murat bey;

Almış olduğunuz ürünle ilgili yaşamış olduğunuz memnuniyetsizlikten
dolayı öncelikle özür dileriz.Malumunuz firma bünyesinde yapılan tadilat
nedeniyle müşteri ilişkilerimizde bir takım gecikmeler yaşanması inanın
zaman zaman firma çalışanlarınıda zor durumda bırakmıştır.Bu yaşanan
aksaklığın telafisi mümkündür.En kısa zamanda firmamıza uğrayıp yeni
kaksınızı almaya bekliyoruz.Saygılarımızla;

NOT:(Kaskınız tarafınıza ambalajında ücretsiz olarak teslim edilecektir)

Yarın gideceğim arkadaşlar
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Hikaye.Ben hergün önlerinden geçiyorum.Gerçekten tadilatları vardı ama ben alışveriş yapmak için 2 kere gittim.İkisindede pişman oldum çıktım.Bir tane kadıncağız var o yardımcı olmaya çalışıyor.Motor satışına bakan adam burnundan kıl aldırmıyo.Yüzüne bakmıyorlar adamın ya.Nasıl bir zihniyet ben anlamıyorum bunları.Hele özen motorun kızıltoprakta yerinde çalışan bir adam var.Uzun saçlı.Alışveriş yapmak için girin sinir olun çıkın.Bak şimdi aklıma geldi gene ya.Ben dövecem bu herifi.Cidden dövecem.Kızıltopraktaki bu ikisi dışındakiler genelde iyi.
Size aklınızda bulunması için bir yer söyliyeyim.Feyizoğlu dye bir yer var perpanın yanında.Gidin tüm ürünlerinizi taksitli,peşin nasıl isterseniz çayınızı içip muhabbetinizi ederken gönül rahatlığıyla alın.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
yabu parça getirme muhabbeti nasıl oluyor parçası gelmeyen malzeme ülkeye giriş yapmasın vede tse si olmayan parça bulunmuyo diye malzemeyi niye atalım ki
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
bir değil iki değil bu nasıl bir anlayış anlamıyorum hyosung cu kardeşleriminde başı çok yanıdı bu istmotordan ne sanıyolar kendilerini anlamış değilim istmtr a BANNNN koydum sonsuza kadar aklınız varsa sizde dikkatli olun derim...

Valla bunu duyduktan sonra alacagım olsada almam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Naturalist Bana Kalırsa Tüketici Haklarını Kullan, Bi avukatla Görüş Tebligat yazsınlar Aldığın yere Postalat mektubu, seni arayıp Yenisini Verelim demezlerse neyim. Bu Ülkede Tüketici Hakları Var. herkez Haklarını sonuna kadar Kullanmalı. Biraz Haklarını Kullanırsan Böyle Davranamazlar. diyecektim yenisini verceklermiş ama Haklarımızı Sonuna Kadar Kullanalım.
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neyseki hatalarını anlamışlar sanırım... valla arkadaşlar şimdi firma ismini vermeyeyim ama başımdan kötü bi olay geçti, ben de firma yetkilisini tehdit ettim : sizinle ilgili motosiklet.net'e hiç hoş şeyler yazmayacağım diye... yemin ederim eleman tırstı.. biraz örgütlülüğümüzden güç alalım ! :mrgreen:
müşteri memnuniyetinisağlayamayan firmalar zarar etmeye mahkumdur. bu ticaretin ilk kuralı. Benim işim de satış... biraz dişli olursanız eğer istediğiniz sonuca ulaşırsınız... bir satışçı olarak bunları yazıyorum..:mrgreen:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
46
Motosikleti
Husaberg 650 sm, xmax, xcity
somurtkan bir yüz ifadesiyle karşılaşmayı göze alarak gittim bu sabah..hatta bilakis güleryüz gösterdiler arkadaşlar ve
kaskın yenisini verdiler ve özür dilediler arkadaşlar..
yorumlarınız ve desteklerinizi görmüşler
bana katılan arkadaşlara teşekkür ederim. ve sorunumu geç de olsa çözen İstanbul Motor'a teşekkür ederim..

sorunlarımız için elele verelim...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
gecte olsa sorununun cozulmus olmasına sevındım..
ıyı gunlerde kullan kaskını..
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Arkadaşlar İzmir De MCA Motor Outlet açtı adamlara bir ulaşın inanılmaz ucuz ve kaliteli mallar satıyorlar. Lutfen istanbul un aç esnafının eline düşmeyin.sanırım sitenin de sponsoru bu firma en azından adamları bir arayın.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Hikaye.Ben hergün önlerinden geçiyorum.Gerçekten tadilatları vardı ama ben alışveriş yapmak için 2 kere gittim.İkisindede pişman oldum çıktım.Bir tane kadıncağız var o yardımcı olmaya çalışıyor.Motor satışına bakan adam burnundan kıl aldırmıyo.Yüzüne bakmıyorlar adamın ya.Nasıl bir zihniyet ben anlamıyorum bunları.Hele özen motorun kızıltoprakta yerinde çalışan bir adam var.Uzun saçlı.Alışveriş yapmak için girin sinir olun çıkın.Bak şimdi aklıma geldi gene ya.Ben dövecem bu herifi.Cidden dövecem.Kızıltopraktaki bu ikisi dışındakiler genelde iyi.
Size aklınızda bulunması için bir yer söyliyeyim.Feyizoğlu dye bir yer var perpanın yanında.Gidin tüm ürünlerinizi taksitli,peşin nasıl isterseniz çayınızı içip muhabbetinizi ederken gönül rahatlığıyla alın.

öncelikle naturalist probleminin çözüldüğüne çok sevindim.
marlboo man emin ol bande gıcık gidiyorum o tiplre.derler ya parayla imanın kimde olduğu belli olmaz diye.satış sorumlusu dediğin insanın vasfı çok önemli.öncelikle güler yüz bekliyoruz alışveriş yaptığımızyerlede.ama çalıştığı departmanın gülleri bu abilerimiz ablalarımız nedense kapıdan girdiğiniz anda sizi bakışlarıyla zaten dükkandan dışarıya çıkarıyolar.bir işletmede güler yüz ve ikram edilen bir çay bile müşterinin kalbini çalmaya yeterken bu tipler neden zor olanı başarırı anlmam:farao:
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
hocam hakkın olan kaskını alman sevindirici. ben, gelin kaskınızı verelim dediklerini okudugumda eywah adamı magazaya cagırıp dovecekler herhalde falan dedim :)
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
322
Yeri fenerbahçe de stadının karşısında... Bu olaya düzgün cevap vermeleri güzel olmuş. Ben tam set olarak oradan aldım ürünlerimi ve memnun değilim şu an. Memnun değilim ama memnuniyetsizliğim pek onlardan sayılmaz "ucuz etin yahnisi yenmez" atasözünü bir kez daha yaşadığım için memnun değilim ürünlerden...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Neden se illa bu şekilde teşhir olmadan sonuç alınamıyor....Ben şimdi bu firmanın güvenirliliğine nasıl itimat edicem....

Baştan kaybettiler bence....
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olayın tatlıya bağlanmasına sevindim, şunu merak ettim. adamlar , maldaki ayıptan dolayımı özür dileyerek ürünü geri aldılar, yoksa motosiklet.net teki yorumları görüncemi davranış değiştirdiler. ilki doğruysa kabahatlarini anlamışlar bizde günahlarını almışız, ikincisi doğru ise ticaret ahlakları zayıf
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
172
mucadelenden dolayı seni tebrik ediyorum supersin abi:cherry:
umarım istanbul motor a da bu ders olur..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
işte bir grup olmanın birlik olmanın faydaları. millet boşuna yırtınmıyo klüb olalım klüb olalım diye.

ilerde resmi bir şekilde kendi klübümüzü oluşturursak eminim bundan daha fazlası olcak. bizler nekadar birbirimize bağlı olursak haklarımızı aramamızda okadar kolaylaşır.
ben açıkcası arkadaşımızın bu topigi açmasa istanbul motorun o kaskı verecegini hiç inanmıyorum...
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
arkadaslar bugun istanbul motoru aradım gt250R için bilgi istedim ilgilenen kişi orda yokmuş numaramı aldılar aramazlar heralde dedim ama 15 dk sonra aradıları.Son derece ilgili ve ayrıntılı şekilde motorun özelliklerini,ödeme koşullarını anlattılar.Yani bayya ilgilendiler telefonda olmasına rağmen.Elemanları değişti sanırım.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst