Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
O halledilmeyecek birşey deil...Sıradaki cbf'cilerden biri olarak inş tabi...Bende çeşitli çözümler yaratmaya çalışacağım...Da benim için açıkçası pek de devir saatinin önemi yok...Allaha şükür devir saatine ihtiyacım olmadan vites deiştirebiliyorum...60-70model otomobillerin hiç birinde devir saati yok ama hatta bizim 92model ısuzuda da devir saati yok ama ben yine de zorlanmadım vites deiştirirken.Bence takılınılmaması gereken bir ayrıntı.Sadece bi yan ayaklık taktıkmı yeterlidir...
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
arkadaşlar yan ayaklığın olmayış nedeni yeni kanuna göre ithal edilen bütün motorlarda yan ayaklık açılınca motor çalışmıyor ve sinyal veriyor. zaten motorun fiyatı ucuz birde bu aparatları ekleseler fiyat artacak sırf bunun için ayaklığı bilerek takmıyorlar ama honda bu siteyi takip ediyorsa pişman olmuştur herhalde.
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
63
doktor_oni Sen nezaman Nasıl Ve ne Koşullarda aldın Fiyat ve Ödeme Bakımından anlatırmısın?

Ankara siyah rengi Yokmuş Mavi Ve Kırmızı Satılmadığından Getirtilmiyormuş 1 Ay sonra gelicek dedıler ayrıca.

Bıde sanki Mavi rengide Guzel Geldi bana Gordumde

abi ben geçen perşembe gittim efe'ye dizi dizi cbf'ydi mağaza... yani orada 10 tane vardı en az. ama hepsi siyahtı dediğin gibi. ben daha motoru almadım, ikinci ellere bakma aşamasındayım bir şey çıkmazsa almayı düşünüyorum. ödeme olarak bizimkiler krediye hiç yanaşmadığı için peşin konuştuk. 3250 (3450) olur ancak dedi. world karta da 5 taksit yapıyoruz dedi. tüm aksesuar bar ve çantayı ordan alırsam da 100 lira gibi bi indirim yapıyolar toplamda. tabi ben de başka yerlere bakmaya başladım.

ben sadece siyah gördüm ama, siyah alırım galiba...
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
bence kırmızıyıda bir gör benim tercihim kırmızı oldu 3 renkte yanyana duruyordu tereddütsüz kırmızı dedim
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
yan ayaklığı bedavaya taktırırsın benden ücret almadılar konu bu boyutlara ulaşınca belki ayaklığı takmışlardır bile
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ya alsın nedir ki yaa yani çok uç bir makinede değil cbf150 en kötü olumsuz bişey olursa satar iki dakkada yani.Doğan gibi Şahin gibi binek makine.


Seninki gibi 2 tanesini arka arkaya bağla sürüklemesse o beğenmediğin mz sana cbf hediye benden....:queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Seninki gibi 2 tanesini arka arkaya bağla sürüklemesse o beğenmediğin mz sana cbf hediye benden....:queen: :queen:


cevabını bekliyordum...şimdi huzurla uyuyabilirim...:p


Alpe sahip çıkın sevin okşayın arkadaşlar...Son mz ciler olarak nesli tükeniyor ...:cherry: du bakam yıllık izin programıma Ankarayıda alabilirim...Seni Elmadağa kayağa götürcem kanka...:cherry:
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Aldım :)

Arkadaşlar bugün Konya Elit motora kaparomu verdim 15 indede gerisini vericem.Saolsunlar plaka-ruhsat da hediye oldu 3.300 e aldım.Boyama işlerini nasıl yapsam diyordum,servise çıkarttırır,boyacı bulur hallederim diyodum kendi boyama yerleri de varmış yardımcı oldular hiç sorunsuz,sıkıntısız hallediyorum darısı diğer arkadaşların başına.Siyah aldım yakında son hali ve deneyimlerle yazıcam burda.

Ve önemli not alıcak olanlar şubata bırakmasın ! Çok büyük olasılıkla zam gelebilir zaten pekçok modele gelmiş ellerindeki motorlar bitince yeni fiyatlar başlıyo.Paranız hazırsa riske girmeyin derim.Allah tüm motorseverleri sevdiğine kavuştursun :cat:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
12
slm arkadaşlar ben üniversite öğrencisiyim ist oturuyorum herkeze merhaba çok kısa bişey sorucam bu cbf 150 lin selke altında herhangi bir göz felan bulunuyomu ruhsat alet erdevat koymak için...
saygılar......
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Arkadaşlar planladığım boya işinden daha önce bahsetmiştim,kuyruk üstündeki gri parça,yan taraflarda göbekteki üçgen gri parçalar ve cantlar siyaha dönücek ve muhtemelen çıkartmalar çıkıcak.Daha sonrada karenajı anımsatıcak alt karter takıcam endurolardaki gibi bişey hem görüntü hem motoru korumak için.Ayrıca kuyruk altı çamurluğuda cbf 250 gibi bi hale sokabilirim.Güzel bi motor,bazı ayıpları var ama siyahın kapatamıycağı ayıp yoktur :cat:

 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar bugün Konya Elit motora kaparomu verdim 15 indede gerisini vericem.Saolsunlar plaka-ruhsat da hediye oldu 3.300 e aldım.Boyama işlerini nasıl yapsam diyordum,servise çıkarttırır,boyacı bulur hallederim diyodum kendi boyama yerleri de varmış yardımcı oldular hiç sorunsuz,sıkıntısız hallediyorum darısı diğer arkadaşların başına.Siyah aldım yakında son hali ve deneyimlerle yazıcam burda.

Ve önemli not alıcak olanlar şubata bırakmasın ! Çok büyük olasılıkla zam gelebilir zaten pekçok modele gelmiş ellerindeki motorlar bitince yeni fiyatlar başlıyo.Paranız hazırsa riske girmeyin derim.Allah tüm motorseverleri sevdiğine kavuştursun :cat:

Anadolunun işte bu huyunu severim...burda kazıklanan bizler plakaya 200 veriyoruz...arkadaş araya kaynatıyor...burda her küçük işlem bir sektör olmuş herkes yolunu buluyor...

Mete ye de aldıracaz bakalım.....Hadi kanka pamuk eller cebe...Akrebi öldürmenin tam zamanı...

güzel oynadık bileğimizi hakkıyla kazandık...Yalnız hakem penaltımızı vermedi...Bunu Erman Hoca akşam yorumlasın lütfen...:p :wiinkk:


Nazar etme ne olur çalış seninde olur...:wiinkk:

Arkadaşlar planladığım boya işinden daha önce bahsetmiştim,kuyruk üstündeki gri parça,yan taraflarda göbekteki üçgen gri parçalar ve cantlar siyaha dönücek ve muhtemelen çıkartmalar çıkıcak.Daha sonrada karenajı anımsatıcak alt karter takıcam endurolardaki gibi bişey hem görüntü hem motoru korumak için.Ayrıca kuyruk altı çamurluğuda cbf 250 gibi bi hale sokabilirim.Güzel bi motor,bazı ayıpları var ama siyahın kapatamıycağı ayıp yoktur :cat:


baba hiç bozma be...Bırak boya badanayı orjinal dursun makine...satarken tinerle sökmek istersin vs...problem çıkar...modifiye ve bu tip boya işlerinden kaçınmanı öneririm...

@mete_han

ybr125 in teknik özelliklerini de ilk mesajın sonun ekledim. kıyaslamada yardımcı olur dediğin gibi...

kanka bu ne ciddiyet...yoksa site ortamında topik sahibi olarak karizmamı yapıyon...akıllı ol ...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
46
ya ginger sormuş activa nın yan ayağı motoru cok yatırıyo mu diye ama yeni girebildim nete..
cevap: hayır cok yana yatmıyor sankı cbf için yapmışlar bu yan ayağı okadar uyuyor yani. ve bence buyuk rahatlık herkeze tavsiye ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
.............
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
boya badana işi yaş ve yeni motorda hiçte tasvir etmediğim bir olay.. yanlış anlaşılmaya mahal olmasın arkadaşın yapacaklarına karşı değilim ama..orjinalliğini bozmak bana göre değil..
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
63
cbf kardeş bana da kırmızı gibi gelmişti o zaten :) renk dediğin üç beş tane olur yahu, gerisi yalan.

bu arada reddragon'un resim cidden etkileyici olmuş :) :cherry:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Bugün 15 gün sonra nihayet motoruma bindim. Sabah giderken nasıl heyecen yaptım, bi taraftan da tırstım ulan ya çalışmazsa falan diye. Ama bi arkadaş Kymco'ya 1 ay binmedim gittim tek marşta çalıştı demişti, ben de dedim ki ulan benim CBF canavar gibi de çalışır bee. Vee beni yanıltmadı aslanım, 15 gün sonra sanki daha dün binmişim gibi Jikleyi açıp gazı verince ikinci marşta vıırrrrn diye bağırdı benimki ve 1 dakikada ısındı. Nasıl bir sevindirik oldum:p . Sonra bir müddet benim giyinmemi bekledi rölantide uslu uslu ve hiç stop falan etmedi jikleyi ortaya alınca. Ulen dedim daha iyi havalarda bile öksürür gibi çalışıyordun sen beyav, ama tabii 1000 bakımında rölantiyi birazcık artırmış olmanın faidesi sanırım. Havada harikaydı bugün, çıktık Kartal'dan yola, doğru sahil yoluna kaptırdık. Valla özlemişim 15 günde, üstbaş da full olunca rüzgar ve motorumun sesi dışında hiç bir şey hissetmeden sürdüm. Bostancıdan bir u dönüşü yapıp Küçükyalı sahilde bir çay bahçesinde soluklandık. Sigara böreği ve çay, havuzda yüzen ördekler eşliğinde harika oldu. Bu arada benim kızıl kısrak da dinlendi biraz. Sonra sahil yolundan Kartal'a, oradan da bizimkini garajına geri götürdüm, zincirini güzelce temizledim ve yağladım. Zaten tertemiz olmasına rağmen beni hiç üzmediği için şöyle bir tozunu aldım ödül olarak. Ve 10 - 15 gün sonrasına randevulaştık yeniden. Ya insan özlüyormuş motorunu ve motor sürmeyi, iyice anladım. :)
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
240
vallahi arkadaşa katılıyorum hem ekonomik hemde kalite uzun zamandır beklediğim bir makine nede olsa japon sevgilerle muhammet burul erzurum
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
ben de kırmızı prensesimle cumartesi günü İzmir Karaburuna gittim yaklaşık 110 km lik bir yoldu gidiş 2kişiydik arkadaş 100 kg dan biraz fazlaydı ben de 60 kg haliylen motor yere bastı biraz hava da kararmıştı gidene kadar virajları gece'leyin güzel farlı bir motorla almak ne kadar güzelmiş yaaa her şey net gözüküyordu Karaburunda 1 gün kaldık ertsi gün saat sabah 10:30 da yola çıktık İzmir'e doğru gündüz gözüyle viraj yaptık otobanda motora kapandık rampa aşağıya 120 yaptık ve İzmir'e geldik motorla yola çıkmadan 15 ytl benzin aldım depo yedekteydi ama yok dencek kadar azdı ana depoya aldım yakıtı ve dükkana geldiğimde 250 km yol yapmıştım ve hala ana depodaydı inanamadım ve de rodajda daha 420 km de motorum gerçekten süper bir motor ama otobanlarda rüzgar fazla oluşu nedeniyle rampa yukarı pek verimli değil:rendeer:
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
CBF me noooldu ya

:pale: :pale: sevgili kardeşlerim şu anda çökmüş vaziyetteyim lütfen bilen varsa yardım etsin.dün saat 2 sularında motorumu garajdan aldım 5-6 km dolaştım cok iyiydi cok zevkli oldu bizim mahallenini oralarda dolaştım eski mahalemize gittim falan sonra ewe geldim ve motoru yıkadım sonra kuruladım sonra kitapçığa aynen uyarak biraz rolentide çalıştırdım motoru sonra atladım tekrar biraz gezip koyacaktım neyse 1 . v.teeste giderken normaldi sonra 2 ye taktım normal gazda giderken bişi farkettim motorum fazla gaz verdiğinde yemiyo hatta çekişten düşüyo stop ediyo neyse durdurdum bu sefer zor çalıştı 1 vitesete az gazla gidiyo fazla gaz veremiyom arada bi egzzozdan pat paz diye ses çıkıyo rolentiye aldım normalde gaz verince mootorum oyle bi bagırırdı ki ama dun gaz verince motor dan ses cıkmıyo brın bırın yapıyo sonecekmiş gibioluyo bende tırstım fazla zorlamadım 1. viteste 1 km otedekı garaja doru yoneldım zaten 100 metre kala motor artık iflas etti çalışmamamaya ve gitmemeye başladı neyse garaja koydum üzgün bir şekilde ordan ayrıldım sınavlarım dlayısıyla sevise falan da gidemem bu aralar bari bi motorcu arkadaşlarıma sorayım dedim.
not:bu konuda benim fikirlerim:
1-) benim benzin deposuna su kaçırmış olbilirim o yüzden yapıo olabilir ama bu zayıf ihtimal zaten depo full doluydu birde içine su kaçması imkansız çünkü oluk gibi bir kısmı ve deliği var dışarıdan gelen bir sıvı bu oluk boyunca dolar ve delikten dışarı doru atılır hade su kaçmış olsa bile 12,5 litre benzine giren en fazla 0.5 litr suyun fazla bi etkisi olmaz diye tahmin ediyom
2-)buji ıslandığı için olabilir dediler bu olabilirmi acap?:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst