Kankam hurdalara pek bakmaz ama nasıl oldu da resim bile çektirmiş....Ona göre 2000 altı hurda...
ya kanka de get işine...16 yaşında hurda mzi bana kitlemeye çalışıyon ayıptır ya...birde kıyas yapıyon...ona beş basar buna yirmi basar diye...cbf 500 e bile çamur attın be abi...Allahtan kork...senden korkulur valla...:queen:
(yazımın yarısı iftiradır...ama cbf 500 e bu ve ustası var bi tane keko laf söylüyolar ya...)
benim müridler bana yeter kanka...topik hortlatmana gerek yok...çöm sende bi kenara bakayım...:queen: