Bu Motor Zevk İçin Değil Ekmek Teknesi..(size özel fotolar)

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dostum sanada özel cvp atayım...teşekkürler...bugün trabzonu yendik 3-2 yırttık valla...maksat motor sevgisini paylaşmak...:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
mete_han' Alıntı:
arkadaşlar Mete Han Prodikşin Entartaınment Goldmayer ve Bilumum Ekşın Co.A.Ş..


bu ibareye bayıldım,:mrgreen:
metehan abim yapmışın yine yapacağını helal olsun, yine kaçmamış, paparazzi gibi adamsın maşallah,
amcam honda'yı yamaha'yı bilmese de olur, motoru kral motor, ah birazda az yaksa daha iyi olur ama..
süpersin, delisin vesairesin işte bi tanesin ayrıca:rendeer: :wiinkk:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
way bir zamanların en güçlü motorlarından birisi.. eskilerde rus motoru olarak geçiyomuş.. bu arada metehan abi sende motorun üstüne cuk diye oturmuşsun.. :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mersinli kardeşlerime bak bee...hey yavrum...canlarım benim...abi mabi derken dötümü kaldırmayın yav...ayağım yerden kesiliyo valla...şımarırım ben...sonra size ekşın yaratcam diye stres yapıyom...anasını satayım artık çıtayı dahada yükseltmek lazım...mesela bir racingin önüne atlayıp kafayı gözü yardırıp ahanda bakın ben bu hale geldim falanmı desem acaba...:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
okramım iki kıçı kırık foto çektik yav...biraz mütevazı yapayım...ben tüketimi pek sevmiyom...sevgiler...
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
111
metehan abi dedim yaa abi süpersin yemin ediom şu 2 gündür yayınladıın fotolara kastıın kadar fotomuhabirler haber yakalamak için kasmıo...
gene yarattın farkını koydun ortaya saoll...
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
herkese merhaba benim babamın gençliği bu motor üstünde geçmiş bi 7 sene önce motor çalınmıştı şimdi bulundu ama baya masraf istiyor onun için kısa bir dönemlik depoya koyduk babama sat dedim böyle bir motorun satılmaması gerektiğini savundu.herkeseii günler bye
 
Katılım
10 Mar 2005
Mesajlar
57
işte size ije motorların sağlamlığını kanıtlayan bi başlık:cat: ,ije forever!:)
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
çoook güzel resimler.. ve hint lilerin arabaları gibi boyalı ve süslü...:queen:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
arkadaslar bu motordan maraş ve cevresinde cok görebilirsiniz bende bi maraşlıyım benimde ilk motorum bundandı sepeti yoktu genelde maraşta yük icin kullanılır ama ben ben gezmek icin almıştım gecenlerdede sattım motoru kanuni racer 200 aldım

hatta bi seferinde 3 kişi bindik arka teker top attı ücümüz birlikte asfalta yapıştık bende bişey yoktu ama digerlerinde baya bi hasar vardı ölümden döndük anlayacanız allahtan arkadan araba falan gelmiyodu yoksa bizi cigner gecerdi
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
İstanbul'da çingeneler sülale boyu biniyorlar bu motora banamısın demiyor.
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
abicim adam benle uğraşa uğraşa gene 3000 mesaj yaptı mete_han'a editleme istiyoruz lütfen mesela 1000 filan olsun sayısı
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
203
harbiden yaa super ellerine sağlık ekmek kavgası herkezin kavgası
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst