Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Elcik ısıtma kontrol panelinin kablo dısarda montajı güsel degil...Bence kabloyu gizlemek gerekir...:bounce: Tabi tercih...:cherry:
S&S
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
thai, hayırlı olsun AN400 Executive yolunda ilerliyorsun :)
yanlız kontrol ünitesinin kablosu gidondaki Burgman yazısını altından alınmazmıydı ben oranın tozunu alırken altında büyük bir boşluk olduğunu farkettim.
revolution, senin soruna cevap önce burgman'ın orjinal lastik bilgisini vereyim
Ön : 110/90-13 M/C 55P BRIDGESTONE HOOP B03G
Arka: 130/70-13 M/C 63P BRIDGESTONE HOOP B02G
eğer bu lastikler için hava basıncını soruyor iseniz
Tek kişi ön için 175kPa - 25Psi
Tek kişi arka 200kPa - 29Psi
İki kişi ön 175kPa - 25Psi
İki kişi arka 280kPa -40Psi
olarak basınçların kontrol edilmesi gerekmektedir.
Burgman AN400 için bazı bilgiler (K3-K4-K5-K6) (K7 Hariç)
Kuru ağırlık: 184kg.
Buji tipi: NGK CR7E yada DENSO U22ESR-N
Ana sigorta: 30A
Kapasiteler
Benzin deposu (rezerv dahil) 13 Lt.
Motor yağı: 1900ml.
yağ filtresi ile: 2000ml.
azami verilen değerlerin aşılması halinde 2300ml.(bunu görmeyin bile)
Son dişli yağ değişimi 190ml. azami:200ml.
Suğutma suyu: 1300ml.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
......................................................
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
thai hayırlı olsun elçik ısımaların iyi günlerde kullan...

fakat benim elimin iç kısmında üşüme olmuyor bilakis dış kısmı ve devamlı frenlerde olan üç parmağım soğuktan uyuşuyor... bunun için ne yapılabilir.

elin dış kısmına gelen rüzgarın yönünü değiştirecek birşey olsa benim işimi görür heralde çirkin gözükür falan diye duydum ama yazın çıkarabilirim diye düşündüm...

saygılar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
.............................................................................
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sıcaklar başlayınca yerinden sökebilmek için oraya koydum. Kesip biçmemek, orijinalliğini bozmamak adına.
Yoksa kontrol ünitesini koyacak bir sürü yer var.

Nedeni ne olursa olsun olmamııııııııııııışşş...:bounce:
 
Katılım
22 Ara 2005
Mesajlar
59
alinazik ne yaptın motoru çizikleri boyattınmı parça fiyatını sordunmu benim başımada geldi böyle bişey hemen hemen aynı yerler ben ufak bi trafik kazası geçirmiştim motorun yan tarafı asvaltı gördü ben macun zımpara tekrar macun tekrar zımpara derken iş boyaya kaldı tabi bunları kendim yaptım boya olarak bi kaç farklı spray boya denedim olmadı sonra marshall marka metalik spyay boyayıda denedim 9 ytl bu boya orjinal boyayı birebir tuttu anlayamassın o kadar söylüyorom ama bir cila istiyor tabi şimdi onuda arkadaşım var çila işleri yapan ona yaptıracağım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
......................................................................
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
paşam kıskantı yapmayalım :mrgreen:
yolu burgman'dan geçen herkesle burada buluşacağız.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Thai, Sana yakışır kardeş güle güle kullan darısı bizim başımıza ama arayı çok açma sana yetişemiyoruz.
Saygılar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paşam kıskantı yapmayalım :mrgreen:
yolu burgman'dan geçen herkesle burada buluşacağız.

Kıskantı değil yafu..bilen bilio ben esli burgmancıyım..:wiinkk:
Sadece yapılan işin son noktadaki temziliği ve yakısıklıgı adına sölüorum..Thai genelde temiz iş yapar..Bu yakışmadı..:pr:

İlla arıza çıkarıcan dimi paşa!
Olsa koydum olmasa da koydum işte burgman'a....:p

Olmadıııııııııııııııııı..:cherry: :cherry:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
48
herkese merhaba,
ilk günden beri yazılanları okudum ve zaman kaybetmeden siteye üye oldum.
bu elcik koruması benim de çok ihtiyacım olan bişey. bulabileceğimiz bir yer varsa paylaşın lütfen.
varyetör sorununu ben de yaşadım,henüz ses gelmiyor ama devirsiz ve yokuş yukarı kullanımda çok koku yapıyor. önlem için bişey yapılabilir mi acaba?
lastik konusuna da katılıyorum, daha bu sabah kaydım, acaba lastikleri biraz büyütmek faydalı olabilir mi?
bir sorunum da ön cam, uygun yollu büyük cam bulmaya çalışıyorum, benim kask biraz sesli...., öne biraz eğilince hayat ne güzel halbuki sadace motor sesi geliyor.
sayfalardır verdiğiniz bilgiler çok faydalıydı hepinize teşekkürler....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biraz önce thai ile garaja indik...Elcik ısıtmayı actık yaklasık 4 dakika sonra daha yeni ısınmaya basladı...:silent: Evet uzun yol için harika..:cat: Ama sehir içinde kısa mesafeler için düşünmek lazım...Simdi thai dicekki ben sabah acıorum hemen ısınıo..yemesler..beraber denedik..hatta sonunda kızıp beni kovaladııııı..:queen: :queen:
Ayrıca kablonun görünmeden gecebilecegi yeride kendisine gösterdim..:cherry:
Ama her seye ragmen güsel bişi..:p
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
..............................................................
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kıllık yapacak ya illa...!
Gayet güzel oldu, 3-4 dakikada ısınıyor.... İyikide yapmışım, kabloda gözüme hiç kötü görünmüyor.

Kurda yavrusu kuzgun görünürmüş...:cherry: Olmamııış...(kendide anladı ama kıvıramıo):cherry: :mrgreen:
S&S
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
zuhtupaşa, kargaya yavrusu kuzgun görünürmüş değilmiydi o, thai sende de olmadıysa olmadı de kardeşim :mrgreen:
 
Katılım
25 Ara 2006
Mesajlar
184
Selam,

Arkadaşlar merhaba,

Şimdiye kadar motosiklet sahibi olamadım, AN400 kampanyası var 2006 modeller için, bütçemi zorlayacak ama içim içime sığmıyor. Biraz gaza ihtiyacım var... Ne dersiniz, hiç motosiklet kullanmamış bir çaylak için AN400 nasıl bir tercih sizce...

Yanıtlarınız için şimdiden bin teşekkür

Oğuz...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Arkadaşlar merhaba,

Şimdiye kadar motosiklet sahibi olamadım, AN400 kampanyası var 2006 modeller için, bütçemi zorlayacak ama içim içime sığmıyor. Biraz gaza ihtiyacım var... Ne dersiniz, hiç motosiklet kullanmamış bir çaylak için AN400 nasıl bir tercih sizce...

Yanıtlarınız için şimdiden bin teşekkür

Oğuz...

Foto-Moto Hoşgeldin,
Bana göre bisiklet kullanmasını biliyorsan 15 günde sanki burgman la goğmuş gibi hissedersin kendini.
Senin için hayırlıysa alabilesin.
Saygılar.
Bora
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
58
Arkadaşlar merhaba,

Şimdiye kadar motosiklet sahibi olamadım, AN400 kampanyası var 2006 modeller için, bütçemi zorlayacak ama içim içime sığmıyor. Biraz gaza ihtiyacım var... Ne dersiniz, hiç motosiklet kullanmamış bir çaylak için AN400 nasıl bir tercih sizce...

Yanıtlarınız için şimdiden bin teşekkür

Oğuz...

Merhaba Oğuz,

Bence daha ucuz bir motorla başlayıp, olası acemilikleri onunla atmak daha iyi olur, çünkü ister istemez düşüreceksin, edeceksin.
İlk motorum Mondial'di 1 defa kaza yaptım, "Karabatu"nun başına geldiği gibi, ben üzerinde değilken yanlışlıka gaz verildi 2 defada fırlayıp, asfaltta süründü. :salut:
Nihayetinde 1,5 milyarlık motor olduğu için batmıyor insana. Ama rüm bunları Burgmanım ile yaşamak beni çok üzerdi, Allah hepimizi korusun.

Diğer yandan seninde dediğin gibi bencede kaçırılmaması gereken bi kampanya var :queen:

Yani karar sana kalmış. Hayırlısı plsun diyelim :)

Erkan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst