Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Resimler silindi, artık ısıtmalı elcikten bahselidmeyecek.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Resimler silindi, artık ısıtmalı elcikten bahselidmeyecek.

Ahanda sonunda kızdı...:cherry: Yaw arkadaşlar ben thai nin ne kadar titiz ve temiz iş yaptıgını bildiğimden sadece bu işi ona yakıstıramadım...:pr:
Yoksa elcik malzeme olarak gayet ii.Uzun yol içinde harika..:cat:
Fazla kızmıs at sinaaaa..Sabah öperim ben onu merak etmeyin....:cherry: :wiinkk: :rendeer:
S&S
 
Katılım
25 Ara 2006
Mesajlar
184
Selam Erkan, aslında haklısın ben daha önce de hiç direksiyon tecrübem olmamasına rağmen 0 km. otomobil aldım ve galeriden çıkardığım saatte otonun sağ tarafını yolda bırakmak zorunda kaldım:) Yani aslında acı bi tecrübem var. Ama deli gönül uslanmıyor, son haftamı bu motorun rüyasını görerek geçirdim, ikinci elleri falan alt-üst ettim. Bi türlü kendime söz geçiremiyorum. Sanırım ben haftasonuna kadar dayanamayıp alacağım bu makineyi. Zira görünce elim ayağım titriyor:) Ah bu kafam ah...

Bütün arkadaşlara, yeniden selam.
Saygılar, yeniden görüşmek üzere
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
Selam Erkan, aslında haklısın ben daha önce de hiç direksiyon tecrübem olmamasına rağmen 0 km. otomobil aldım ve galeriden çıkardığım saatte otonun sağ tarafını yolda bırakmak zorunda kaldım:) Yani aslında acı bi tecrübem var. Ama deli gönül uslanmıyor, son haftamı bu motorun rüyasını görerek geçirdim, ikinci elleri falan alt-üst ettim. Bi türlü kendime söz geçiremiyorum. Sanırım ben haftasonuna kadar dayanamayıp alacağım bu makineyi. Zira görünce elim ayağım titriyor:) Ah bu kafam ah...

Bütün arkadaşlara, yeniden selam.
Saygılar, yeniden görüşmek üzere

Günaydın
bence de öncelikle ucuz bir makine ile bir süre acemiliği atman daha faydalı
bizim kızlar (BURGMAN'larımız) öyle düşürmeye gelmezler
bir taraflarına birşey olursa sonra çok üzülürüz
o nedenle bence ucuz ama seni üzmeyecek bir mekine ile başla
mesela benim bir mondial zat 150 motorum var
bir gör istersen
anlaşırız :cat:
Burgman kopyası bir makine olduğu için
bir süre sonra Burgman'a geçtiğinde yabancılık ve acemilik çekmezsin
cep telim 0 539 315 03 63
sevgi ile kal :rendeer:

Resimler silindi, artık ısıtmalı elcikten bahselidmeyecek.

günaydın
görünen bir resim yok ki zaten
işlerin yoğunluğu ve seyahatler nedeni ile siteye giremedim
şu resimleri bana bir göndersene kardeşim
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
thai, ya konuşmuştuk teknik olay resim falan ne güzel yapmıştın niye sildin ki bir kere bu olay bir başkası için değil ki kendin memnunsan bir başkası beğenmeye bilir yorumdur saygı duyulur bence resimleri ekle.

Foto-Moto, bende arkadaşlara katılıyorum Burgman ağırlık ve motorun seri olması nedeni ile daha önce hiç motosiklet kullanmamış biri için doğru değil ancak bu onun kullanmasının zor olmasından kaynaklanmıyor, örneğin: Motosiklette scooter ya da vitesli motorlarda acemiyken ilk yapılan hatalar elin fren yaparken dahi gazın üzerinde takılı kalması ve duruş kalkış sırasında yapılan yalpalar (Burgman'ın ağır oluşu burada düşürme riskini ortaya çıkarır) bunun dışında giderken diğer motorlardan hiç farkı yoktur.

beetle65, abi nasılsın kaç gündür yoktun bizde bırakıp gittin dedik :) bu arada yağına baktınmı motorun varmı eksiltme sende olacağını tahmin etmiyorum hem km. itibarı hemde sıkıştırmadığın için
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
:cherry:
thai, ya konuşmuştuk teknik olay resim falan ne güzel yapmıştın niye sildin ki bir kere bu olay bir başkası için değil ki kendin memnunsan bir başkası beğenmeye bilir yorumdur saygı duyulur bence resimleri ekle.

Foto-Moto, bende arkadaşlara katılıyorum Burgman ağırlık ve motorun seri olması nedeni ile daha önce hiç motosiklet kullanmamış biri için doğru değil ancak bu onun kullanmasının zor olmasından kaynaklanmıyor, örneğin: Motosiklette scooter ya da vitesli motorlarda acemiyken ilk yapılan hatalar elin fren yaparken dahi gazın üzerinde takılı kalması ve duruş kalkış sırasında yapılan yalpalar (Burgman'ın ağır oluşu burada düşürme riskini ortaya çıkarır) bunun dışında giderken diğer motorlardan hiç farkı yoktur.

beetle65, abi nasılsın kaç gündür yoktun bizde bırakıp gittin dedik :) bu arada yağına baktınmı motorun varmı eksiltme sende olacağını tahmin etmiyorum hem km. itibarı hemde sıkıştırmadığın için

Günaydın,
valla inanırmısın bakamadım :pr:
hem çok yoğunum gece geç geliyorum
hemde kızımı üşümesin diye 2 kat sarıp sarmaladım :cherry:
şimdi açarsam üşür :queen:
şaka bir yana bu hafta sonu bakacağım
bende zannetmiyorum eksilteceğini ama yine de içim rahat etsin :wiinkk:
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
17
Arkadaslar uzun zamandır forumu takip ediyorum en sonunda birseyler yazmaya karar verdim bende en yakın zamanda aranızda olmak istiyorum :rendeer:

BİRGÜN HERKEZ BURGMAN LI OLACAK :cat:
 
Katılım
25 Ara 2006
Mesajlar
184
Teşekkürler Beetle65, teşekkürler Duffy,

İyi niyetiniz ve samimi tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Benim çok beğenmiş olmam dışında AN400 almak istememin en önemli nedeni 2006 modeller için yapılan kampanya... Suzuki stokları bitince bu fiyat avantajı da ortadan kalkacak. Motoru şimdi alayım bu kampanyayı kaçırmayayım, ehliyet biliyorsunuz en az 2 ay sürüyor, bu süreçte de Honda'nın ya da Süleyman Memnun'un Sürüş kurslarına devam edeyim diyorum. Yani 3 ay motora binemeyeceğim zaten. Bu arada gerekli tecrübeyi edinebilir miyim, bilmiyorum:) Baktım 2. ellerin fiyatları da sıfıra yakın, 2. el almanın çok fazla bir avantajı yok gibi geldi bana... Ne dersiniz...

Saygılar arkadaşlar

Oğuz...
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
selamlar
Yeni katılan arkadaşlar hepiniz HOŞGELDİNİZ...

foto - moto merhaba bende kampanyadan aldım an400 ü bence kaçırma bu fırsatı derim ama yinede sen bilirsin....
burgman sahibi olmak bi ayrıcalıktır...

benimde burgman dan önce 125 CC bir çin scooterim olmuştu onda hiç düşmedim ama epeyce bi acemilik attım.. böyle bir başlangıç çok iyi olur..

saygılar
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
48
herkese tekrar selam,
ben de arbys gibi uzun zaman yazılanları takip ettim, hatta geçen gün bir mail yazdım da arada kaynadı herhalde....
bu kadar burgman kullananın bir arada aynı dili konuşması ne güzel...
bu arada merak ettim bugün motoruyla çıkan var mı hiç?
en kısa zamanda tanışmak ve görüşmek dileğiyle..
emre
 
Katılım
25 Ara 2006
Mesajlar
184
Teşekkürler Alinazik, Hoşbulduk.

Sanırım bu haftasonu alacağım motoru karar verdim. (Arkadaşların samimi tavsiyeleri doğrultusunda belki antrenman için bir de küçük cc 2. el bi scooter alabilirim 400'ün yanısıra.) NBC Motor'dan almayı düşünüyorum AN400'ü. Ben füme ya da koyu gri almayı istiyordum ama ellerinde sadece Gümüş gri ve Lacivert varmış...Kısmet artık.
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
48
selam foto moto,
bence biraz daha araştır, diğer mağazalarda istediğin renkleri bulabilirsin, renk bence önemli, ben 2. el siyah bulabilmek için çok uğraşmıştım, sen sıfır alıyorsun bence hangi renk beğeniyorsan onu al, çünkü alınca uzun zaman satmak istemeyeceksin...
saygılar
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Fiyat uygunsa kaçırmayın, önce 1 hafta ucuz bir scooterla motor olayına alışın tepkiler kalkış duruş bunları tecrübe edindikten sonra Burgman üstünde geçecek 2 saat yeterli olur aman öğrendim rehavetine kapılıp gazlamayın Burgman'lar keyif alınacak motorlardır sindire sindire alışın :)

Valla zevkler tartışılmaz ama 1-Siyah 2 -Gümüş 3- Laci tercihim ama beetle65 de laci'yi görünce gözüme çok hoş geldi galiba bunun bütün renkleri güzel:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Thai nin rengi koyu gri yi tek gecerim..En az bulunan renk..:wiinkk:
S&S
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
48
selam duffy,
siyah konusundaki düşüncelerine aynen katılıyorum.
yanlış hatırlamıyorsam lastik ebatlarını sen büyütmüştün. virajlarda ve ıslak zemin kalkışlarında faydasını gördün mü? ben biraz şikayetçiyim orjinal lastiklerden....
şimdiden teşekkürler.....
 
Katılım
25 Ara 2006
Mesajlar
184
Arkadaşlar, NBC ve KORLAS dışında Anadolu yakasında tanıdığınız Suzuki Bayii var mı? Onlardan da AN400 fiyatı alayım... Koyu gri gerçekten güzel...Bulabilir miyim acaba:pale:

teşekkürler.

Oğuz...
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
48
selam foto moto,
kadıköyde yoğurtçu parkının karşısında moto-rs var, suzuki bayii ve servisi, burayı da araştırabilirsin, telefon konusunda da yardımcı olabilirim
saygılar
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
element, lastiğimi bir boy büyüttüm lastiğin yana yüksekliği de düşük buda daha geniş bir lastik yüzeyine sahip olması demek Michelin Pilot serisi yumuşak hamurlu bir lastik olması sebebiyle kuruda ki performansı tartışılmaz viraj açısı orjinal lastiğine göre daha fazla lastiğin üzerinde ki ize baktığımda daha da yatabileceğini zannediyorum ama bu bir kriter değil motorun viraj karakteristiği lastikle alakalı olduğu kadar tasarım ve amortisörlerin etkisi de bulunmaktadır. Islak zeminde çok uzun yol kullanmadım ancak bu kullanım esnasında ani hızlanma da daha önce patinajda kaldığım ve motorun arkasının hafifçe oynadığı (aslında çok zevkli :)) durum bu lastikte pek oluşmadı.(belki yeni olduğundan dolayı da olabilir ilerleyen zamanlarda da karşılaştırmak lazım) Bridgestone kötü bir lastik değil Hoop serisi Burgman'la rın orjinal lastiği olmasının dışında bu motor için üretilmiş bir seri.(ben başka kullanan bir motor görmedim).
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
48
çok teşekkür ederim.
ben işe bugün hariç hep motorla geliyorum, her sabah köprü geçtiğim için arabanın otoparktaki yerini unuttum nerdeyse, ama ıslak havalarda haliyle tedirgin oluyorum. bu yüzden riski minimuma indirmenin yollarını araştırıyorum. başka tavsiyeleriniz olursa lütfen paylaşın.
herkese teşekkürler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst