Diş Fırçalarken Neden Aynaya Bakıyorsunuz ? ? ?

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
En iisi break dance yaparken fırçalamak ; bi denemeliyim :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ayna bize bakamadığı için biz bakıyoruz....Aslında ayna fırçalattırıyor bize...:queen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
lavabo orda da ondan. lavabonun karsisinda ayna olmasa hic de ozellikle ayna aramam. fırcalarken degil, en azindan fircaladiktan sonra bakabilirim.. himm.. evin icinde dolasirken ben oraya buraya dokebiliyorum salyalarimi:D:D

ama en keyiflisi, birisiyle karsilikli fircalamak oluyo:D:D boylee... tukurur gibi yapiosun, o da sana yapio.. canavar gibi baariyo falan:D bi de guldurdu mu:D daha eylenceli oluyo. doke saca lavaboya uzanmaya calisiosun, engelliyo falan:D:D en sonunda ya yutuyosun ya da damlalar halinde oraya buraya firlatiosun:D ben cok eyleniyorum birisiyle dis fircalarken.


benle dis fircalamak isteyen var mi?:D:D:D
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
alp_tunay, bana mi dedin, cakalaza mi? onun yazisindan alinti yapmissin, ama sanki bana cevap yazmissin.

cakalaz,tamam, fircalariz bi gun:D cok pis mide bulandiririm ama:D
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
alp_tunay, bana mi dedin, cakalaza mi? onun yazisindan alinti yapmissin, ama sanki bana cevap yazmissin.

tamam, fircalariz bi gun:D cok pis mide bulandiririm ama:D


Cakalaza tabiiki...Ben seviyorum onu...Şaka kaldırıyor....Dimi loo.....:rendeer: :wiinkk: :wiinkk:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
alalla ya :D garip oldu:)) soruyu ben sordum, cakalaz bi cevap yazdi. cakalaz sormasa da, sen cakalaza bi cevap yazdin. biseler kaciriyor olmaliyim:) gozlerim mi bozuluyor.. yaslaniyor muyum? oyleyse takma dislerimi cikartip onlari mi fircalamaliyim cakalaza karsi :D kkkkk....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ya tamam gel beraber fırçalayalım....Ben daha fazla köpük saçarım haberin olsun...Kudurmuş zannedersin....Hadi bekliyom.....:) :mrgreen:
Mete_han la yarıştan çıktım o kadar yordu beni...Ondan olabilir....
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
o zaman üçümüz bi gun diş firçalayalim:queen: kusmak da serbest :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynaya bakmayacağızda neremize bakacağız.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ ALP_TUNAY

Kardeşim korkacak ne war.. Bi sen bi de ben.. Fırçalayacas işte :cherry:
Şaka kaldırmak mı; hehe üstüme yoktur :cherry:

@CEZERYE

Burda çoklu cewaplar war.. ii okursan anlarsın kardeşim.. Bu alp_böle işte bana bulaşmasa olmas :queen:

Neysee SONUÇ : Üçümüz bi gün diş fırçalayacas birbirimize bakarak..

Kusmak; . . . . . ; . . . . . ve Birbirimize tükürmek serbest .. İsteyen birbiri üstüne de kusabilir :queen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
o "nokta nokata"larin yerinde ne var?? bunu ogrenmeden sartlari kabul etmem:) acik oynayin olm!
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
o dis macununa da bagli yav. ayni dis macunundan kullanacas ama. banyo kopugu kullanmak da serbest:D o da aynisindan olacak. ama bilmem siz banyo kopuguyle dis fircalar misiniz?:D
 
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
134
EEeee!!!!.....

Ben yoqmuyuum fırcalayıcı grupta:salut:

Bende fırcalamak istiyorum

Ben de nişantası cocuguyuum

Bende .........

:queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Tamam ok... Sen de gel kardeşim.. Beyler 4 kişi olduk.. 2 li takım kurarız :cherry:

Ben le alp karşı takımlarda olmalı... Bu arada o noktalı yerlere ne geleceği sürprise olsun :)

Walla banyo köpüğü traş köpüğü ne bulursak onla fırçalayacaz :)
 
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
134
Tamam ok... Sen de gel kardeşim.. Beyler 4 kişi olduk.. 2 li takım kurarız :cherry:

Ben le alp karşı takımlarda olmalı... Bu arada o noktalı yerlere ne geleceği sürprise olsun :)

Walla banyo köpüğü traş köpüğü ne bulursak onla fırçalayacaz :)


Noktalı yerleri doldururken sunuda dusunmen gerek:wiinkk:

Sizin gibi oldugumu gostermek için

yani kotu bişi aklına getirme:cat:

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst