Ben ben ben ben ben warım :queen:
alp_tunay, bana mi dedin, cakalaza mi? onun yazisindan alinti yapmissin, ama sanki bana cevap yazmissin.
tamam, fircalariz bi guncok pis mide bulandiririm ama
![]()
o "nokta nokata"larin yerinde ne var?? bunu ogrenmeden sartlari kabul etmemacik oynayin olm!
Tamam ok... Sen de gel kardeşim.. Beyler 4 kişi olduk.. 2 li takım kurarız :cherry:
Ben le alp karşı takımlarda olmalı... Bu arada o noktalı yerlere ne geleceği sürprise olsun
Walla banyo köpüğü traş köpüğü ne bulursak onla fırçalayacaz![]()