Herkeze iyi haftalarrr
@ umutpoy
Umutcum ben silivri'ye gidip geldiğimde 1 depoyla 180 Km'yi biraz geçmiştim. Ama yol düzdü, bomboştu ve süratim son derece uygundu (70-80 civarları ortalama). Sen 150 diyorsun, trafik varmıydı yolda ?
@ cengizhankavak
fotoları bekliyoruz, aman pür dikkat, kazasız belasız...
ii gunner.