- Katılım
- 10 Haz 2006
- Mesajlar
- 6,542
patriote güle güle kullan motorun çok güzel... ileride yeterli tecrubeye gelince bize de nasip olur inşallah...
bu arada balata sorununda pek de bir cevap alınamayınca boşvermeye karar verdim zaten artık yapmıyor nerdeyse
plakaları da yakar sonra değiştiririm artık eğer gerçekten sıyırıyorsa :queen: tambura da zarar vermeyelim de :farao:
Bu arada motora iridyum buji taksam ateşlemede değişiklik yaşar mıyım?
bu arada balata sorununda pek de bir cevap alınamayınca boşvermeye karar verdim zaten artık yapmıyor nerdeyse
Bu arada motora iridyum buji taksam ateşlemede değişiklik yaşar mıyım?