değerli ss ciler özellikle şu an 600 ve üstü makina kullanan arkadaşlar:
hangi motorla başladınız ne kadar kullandınız ilk ss da zorlandınız mı?
4000 km dir cbr 125 kullanan kardeşinize sonraki motor olarak neyi tavsiye edersiniz?
vala gorkem'e sordum, cbr125 de SS kategorisindenmiş o yüzden ben de burdayım![]()
vala gorkem'e sordum, cbr125 de SS kategorisindenmiş o yüzden ben de burdayım![]()
@edy
2 haftalık eğitimi nerden aldın?
(Yani 275 km/h falan sizin için yeter mi orasını bilmiyorum ama)
benim maksimum sürati ikiye katladın bile
bende 600 f düşünüyorum hayırlısı