Fenerbahçe'lilerin sitesi

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
bugün anlayacağız bakalım kim büyükmüş. 5 saat kaldı :wiinkk:

bugün 6 sı olsaydı 6-0 olurdu ama bugün 3 ü. o yüzden 3-0 diyorum. hadi sizde skor tahmininde bulunun :wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yenilirseniz güzel yazılar yazıcan tamammı....Varmı cesaretin...?....Örnek üyelerden olacaksın....Anlaştıkmı?....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
cesaaretiinn varmıı aşkaa..çarpıyorr kalbimm bir başkaaa....:p


yeni bir aşk doğuyor...

raflar & Kürşad'dan sonra....

alp & Cakalaz...:queen:



Hiç uymaz abi...Patır patır yok rapır rapır mıydı neydi ?...O şeyden hayatta dinlemem...Maksat gençliğe bişey kazandırmak tı ama sanırım g.s yenildi....Onu da beceremedik...

Kusura bakmayın MT.....Cakalaza aynen devam galiba......:salut: :salut: :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst