- Katılım
- 15 Kas 2005
- Mesajlar
- 9,362
Burası konu dışı mete. Mesajlar sayacı attırmıyor.
Burası konu dışı mete. Mesajlar sayacı attırmıyor.
yahu bırakın fb yi bjk yi ts yi... burda gs varken konuştuğunuz şeye bak![]()
Lütfen Fenerbahçe liler katılsın aramıza ...
Tamam her türlü![]()
Varmı cesaretin....
cesaaretiinn varmıı aşkaa..çarpıyorr kalbimm bir başkaaa....![]()
yeni bir aşk doğuyor...
raflar & Kürşad'dan sonra....
alp & Cakalaz...:queen:
yaw bir iki tahmin yapın yahu :bounce:
bugun 3 Aralık.Bilenler bilir.( örnek:6 kasım )yetmişbeşmilyon fenerbahce taraftarı adına diyorum 2-0 olur...biz kendi stadımız ve kendi taraftarımız önünde şahlanıyoruz...başka zamanlar kuzu gibiyiz...
cesaaretiinn varmıı aşkaa..çarpıyorr kalbimm bir başkaaa....![]()
yeni bir aşk doğuyor...
raflar & Kürşad'dan sonra....
alp & Cakalaz...:queen: