Fenerbahçe'lilerin sitesi

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ne işim var orda....Burda kankamla gp2 oynarım daha iyi.....:p

kanka derken galiba beni kastediyorsun...tanışmışmıydık sizle acaba...nerden kaynaşıyoruz...:p

gp 2 de seni geçiyom ya bana yeter be abi...gerisi traş...:queen:


42 milyar Fenerbahçeli adına çok mutlu olduğumu ifade etmek isterim...aferin bize...:p



AMA YİNEDE FUTBOLDAN BAŞKA ÖVÜNECEK ŞEYLERİMİZ OLMALI...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
kanka derken galiba beni kastediyorsun...tanışmışmıydık sizle acaba...nerden kaynaşıyoruz...:p

gp 2 de seni geçiyom ya bana yeter be abi...gerisi traş...:queen:


42 milyar Fenerbahçeli adına çok mutlu olduğumu ifade etmek isterim...aferin bize...:p



AMA YİNEDE FUTBOLDAN BAŞKA ÖVÜNECEK ŞEYLERİMİZ OLMALI...


Kankalıktan attım la seni....Ulen son iki yarışta geçtim ya seni.....Kimi ye sor kutucuk a sor.....:p :cat: :bounce: :wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi hamacim sapıttı ya...bi girsene kontrol edeyim şu dalgayı...he geçtin he tamam...:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst