Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
O zaman en yakın servise götürmeni ya da servisine telefon etmenini öneririm. Genelde servisler yerinde de kontrol yapabiliyor. Örneğin benim daha önceki motosikletim(beat) akü sorunu yüzünden çalışmıyordu. Honda servisi(mutluhan) gelip kapımın önünde sorunu gidermişti.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
bujide problem yok dostum sadece şuanda bujin simsiyah yağ ve benzin içinde.ve emin ol motorun o yüzden çalışmıyor!!!
bi buji al değiştir ve aynen devam.boşuna servisle mervisle uğraşma ayrıca eski bujinide çıkarıp temizledikten sonra kullanabilirsin..
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Ya arkadaşlar rica etsem su sohbet köşesine de bişiler karalasanız.. tamam muhabbete burda alıştık ama orası da en son benim yazdığım 29 Ekim mesajında kalmış.
izel özellikle sen bak sana mesajlar vardı orda :queen:

haydi en hızlı klavye çeken klavyeşörleri görelim.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
aldım abi mesajı :(

Dylan için ön cam bakarkene sirkeci özen'e sordum kappa marka yanılmıyorsam 200ytl istediler.
Başka bi yerden daha ufak bi şey buldum takma aparatlarıyla 30ytl.
güzel olursa haber veririm, olmazsa satıcam 25 ytl ye :p
 
Son düzenleme:

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
givi cam

İzel abi şu yeni aldığın camı bir takıverde görelim,benim bu işi halletmem lazım,sinüzit oldum daha beter olmayım,cam çok iyi koruomuş,kullananlar öyle diyorlar,


erhan
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
131
Pollini varyatör

Arkadaşlar merhaba.. sonunda pollini varyatörümü aldım. su anda italyadayım, dönünce kısmetse ilk iş varyatörü taktırıp, yorumlarımı aktarıcam.. hoşçakalın

Erhan Ç
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
Arkadaşlar merhaba.. sonunda pollini varyatörümü aldım. su anda italyadayım, dönünce kısmetse ilk iş varyatörü taktırıp, yorumlarımı aktarıcam.. hoşçakalın

Erhan Ç

abi öncelikle hayırlı olsun..rica etsem varyatörün işlevini biraz anlatabilirmisiniz? yorumlarınızı bekliyorum..saygılar :cat:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
hadi bakalım modifiyeler başladı dylanlara:D
zannedersem uçak gibi olacak dylan:)
şimdiden hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan erdoğan abi.
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Erhan kaça aldın? bizde bi tane ısmarlasaydık :) ne zaman döncen? neyse dönersen de tarif et de bizim italyaya giden arkadaşlardan getirtelim bari..

Bu arada Salı akşamı bi aksilik çıkmazsa Hasanpaşa X-Team racing cafe de buluşuyoruz. Geyik yapıp, motor parçalarına bakıp, ağzımızın sularını akıtcaz. Gelmek isteyenleri bekleriz.


abi öncelikle hayırlı olsun..rica etsem varyatörün işlevini biraz anlatabilirmisiniz? yorumlarınızı bekliyorum..saygılar :cat:
Kısaca şöyle açıklayayım; motorun beygir gücünü arttırıyor daha hızlı gidiyor yaklaşık 170-180 cc oluyor.
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
131
varyatör

Erhan kaça aldın? bizde bi tane ısmarlasaydık :) ne zaman döncen? neyse dönersen de tarif et de bizim italyaya giden arkadaşlardan getirtelim bari..

Bu arada Salı akşamı bi aksilik çıkmazsa Hasanpaşa X-Team racing cafe de buluşuyoruz. Geyik yapıp, motor parçalarına bakıp, ağzımızın sularını akıtcaz. Gelmek isteyenleri bekleriz.



Kısaca şöyle açıklayayım; motorun beygir gücünü arttırıyor daha hızlı gidiyor yaklaşık 170-180 cc oluyor.

Merabalar.. valla eger turkiyeye getiren yada getirmeye calışan bi bayi varsa kusuruma bakmasın... bana maliyeti yaklaşık 115 euro oldu.. torinodan kendim gidip aldım. liste fiyatı kdv dahil 136 euro idi. satan cocuk malossi yerine bunu onerdi. içinde bi o-ring var. malossi de bu parca yok bu daha uzun omurlu olur dedi bende bunu aldım. malossi ile aralarında bi fiyat farkı yok. siparis icin biraz gec olacak galiba erdogan ama ocak ayında tekrar gelicem. memnun kalırsam size de tavsiye ederim. 1 haftaya kalmaz dönüyorum.. son hızı değiştirmiyor sadece akselarasyonu arttırıyor...

Çamlıcada oturuyorum ben, dönünce havalar da güzel olursa sizlerle tanışmak isterim... çoğunluk anadolu yakasında zaten yanılmıyorsam...

selamlar-iyi aksamlar...

Erhan Ç
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Fiyatı hiçbirşey değilmiş. Tamam bizler de zaten yavaş yavaş kış toplantılarına geçiyoruz düzenli toplanmaya başlarsak güzel olacak bol bol muhabbet etme şansımız da olur. Görüşmek üzere..

Bu arada salı akşamı buluşup muhabbet edeceğiz. Yer çok net değil kesinleşirse buradan da duyururuz, gelebilecek arkadaşları bekleriz.
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
41
selam
bır aksılık cıkmazsa yılbasından sonra aranıza katılıcam dylan cılar.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
selam
bır aksılık cıkmazsa yılbasından sonra aranıza katılıcam dylan cılar.
herzaman bekleriz..şimdiden motorun hayırlı olsun,gerçi şimdiki motorunda iyiymiş,kaç sene hayallerimi süslemişti trekker zamanının en iyi 100'lük makinası bence.. 22 bin kilometre kadar kullanmıştım..
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
41
herzaman bekleriz..şimdiden motorun hayırlı olsun,gerçi şimdiki motorunda iyiymiş,kaç sene hayallerimi süslemişti trekker zamanının en iyi 100'lük makinası bence.. 22 bin kilometre kadar kullanmıştım..

benımkıde 14000 km de ama bır senedır yatıyor bozuldu. yaptırmayada fırsatım olmadı zaten yazlıkta duruyor tasımak ıcınde kamyonet yarzı bır sey lazım.
bı arada ıste kullanıldı orda zaten bayagı hırpalamıslar motoru bende ıyıce sogudum .
artık dylan ı beklıyorum 4 gozle :)
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
10
Aldim Aldim Aldim
En Sonunda Bende Bİr Dylan Sahİbİ Oldum. Bİraz Baba DesteĞİ Bİraz Bİrİkİmler Falan Derkeeen Aranizdayim Artik Bende Tabİİ Kabul Edersenİz. Hafta Sonu Teslİm AlacaĞim Sanirim Motorumu... Yupİİİİ.
Bu Arada Benİm Kask , Dİzlİk , Mont , Eldİven Gİbİ İhtİyaÇlarim Var Ne Tavsİye Edersİnİz Yaa. Gereksİz Yere Fazla Para Ödemek İstemİyorum. Malum Zaten Motora Yeterİ Kadar Verdİk :)
Bu Arada En Kisa Zamanda Ehlİyetede Yazilacam. Şubatta Sinav Martta Dİreksİyon VarmiŞ. Bahara HerŞey Hazir Olur Artik.....
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
hayırlı olsun, aramıza hoşgeldin. Diğer almak isteyenlerinde mutlu haberlerini bekliyoruz.
Motoru kullanmadan önce korumalarını mutlaka almanı tavsiye ederim.
Önce emniyet sonra hareket. :)
Hein Gericke var hasanpaşada oralara bi bakın istersen.
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Yarın akşam (Salı Aksam) buluşması için hasanpaşayı düşünmüştüm bu akşam yere gidip baktım ufacık bir yer ve yarın akşam ikiteker.org buluşması da orada olacakmış dolayısıyla ordan vazgeçtim.

Cadde de bi yerlerde takılsak neresi var? Erhan bize yardım et hemen. Cadde senin mekanın. Starbucks gibi bi yerlerde olabilir..
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız kullanman dileğiyle...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst