- Katılım
- 17 Nis 2006
- Mesajlar
- 144
Aldim Aldim Aldim
En Sonunda Bende Bİr Dylan Sahİbİ Oldum. Bİraz Baba DesteĞİ Bİraz Bİrİkİmler Falan Derkeeen Aranizdayim Artik Bende Tabİİ Kabul Edersenİz. Hafta Sonu Teslİm AlacaĞim Sanirim Motorumu... Yupİİİİ.
Bu Arada Benİm Kask , Dİzlİk , Mont , Eldİven Gİbİ İhtİyaÇlarim Var Ne Tavsİye Edersİnİz Yaa. Gereksİz Yere Fazla Para Ödemek İstemİyorum. Malum Zaten Motora Yeterİ Kadar Verdİk![]()
Bu Arada En Kisa Zamanda Ehlİyetede Yazilacam. Şubatta Sinav Martta Dİreksİyon VarmiŞ. Bahara HerŞey Hazir Olur Artik.....
Hayırlı olsun arkadaşım, kazasız belasız sürüşler dilerim.
Emniyet tedbirlerini ve ehliyetini almadan motosiklete binmemeni tavsiye ederim. Mesafe kısa bile olsa Kask ve eldivensiz motora oturma bile. Herhangi bir kazada(allah korusun) Ehliyetsizsen haklı olsanda haksız olursun.
bir dost