Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
144
Aldim Aldim Aldim
En Sonunda Bende Bİr Dylan Sahİbİ Oldum. Bİraz Baba DesteĞİ Bİraz Bİrİkİmler Falan Derkeeen Aranizdayim Artik Bende Tabİİ Kabul Edersenİz. Hafta Sonu Teslİm AlacaĞim Sanirim Motorumu... Yupİİİİ.
Bu Arada Benİm Kask , Dİzlİk , Mont , Eldİven Gİbİ İhtİyaÇlarim Var Ne Tavsİye Edersİnİz Yaa. Gereksİz Yere Fazla Para Ödemek İstemİyorum. Malum Zaten Motora Yeterİ Kadar Verdİk :)
Bu Arada En Kisa Zamanda Ehlİyetede Yazilacam. Şubatta Sinav Martta Dİreksİyon VarmiŞ. Bahara HerŞey Hazir Olur Artik.....

Hayırlı olsun arkadaşım, kazasız belasız sürüşler dilerim.
Emniyet tedbirlerini ve ehliyetini almadan motosiklete binmemeni tavsiye ederim. Mesafe kısa bile olsa Kask ve eldivensiz motora oturma bile. Herhangi bir kazada(allah korusun) Ehliyetsizsen haklı olsanda haksız olursun.

bir dost
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
Yarın akşam (Salı Aksam) buluşması için hasanpaşayı düşünmüştüm bu akşam yere gidip baktım ufacık bir yer ve yarın akşam ikiteker.org buluşması da orada olacakmış dolayısıyla ordan vazgeçtim.

Cadde de bi yerlerde takılsak neresi var? Erhan bize yardım et hemen. Cadde senin mekanın. Starbucks gibi bi yerlerde olabilir..

bence Starbucks ok dir,
haberleşelim
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Ben orda pek çok mekanı ismen tanımam ama bi sürü insanın gittiği yerler var.. O halde Starbucks diyelim. duruma göre sağa sola kayarız. nasıl olsa 30-40 kişi buluşmayacağız taş çatlasın 5 oluruz yine :)
Telefonum: 0533 542 5351
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
Buluşma

Arkadaşlar,starbucks gayet iyi bencede, schlotzky var birde orasıda fena değil,her ikisindede motorları önüne çekeriz sıkıntı olmaz.



erhan

Bu arada hangi starbucks yahu sormadım caddede 3 tane var artık?

Arkadaşlar bugün artık givi camımı edinmek üzere harekete geçtim zira ocak ayına kadar givi ve kappa cam yokmuş,distributorlerde yok, hiçbiryerde bulamadım,sirkeciye bak dediler.İzel abi ne edecez sen biliyorsun bu işi,sinüzit olduk fena halde rüzgarı yemekten...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Ben motora alarm taktırdım. Cama hiç gerek duymuyorum montlarınız ve kasklarınız rüzgardan korumuyor mu? İzel sen camı taktırdın mı? akşam bakarız heralde :)
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
cam siper

Erdoğan selam, rüzgarı yemekten sinüzit oldum,kask mont koruyor fakat yinede göğsüne ciddi bir kuvvet (soğuk) ve baraklava kullanmama rağmen yüzüme hava giriyor,cam bu sorunu kaldıracak ortadan,sirkeci özen de buldum bugün gideceğim sanırım .alarm nasıl oldu bu arada?
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
82
Selam herkese, valla İstanbuldaki arkadaşlarla buluşmak tanışmak isterim, caddede buluşmaktan bahsediyorsunuz, bu cadde Bağdat caddesi mi acaba..Ben karşıda Beşiktaş tarafındayım, şu anda da Okmeydanındayım..

Bilgi verirseniz sevinirim..Hep aklımda ama hiç zaman olmuyor...Buda olmassa artık başka zaman..
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Evet Bağdat caddesi tarafında buluşacağız dylan sahibi olan olmayan, almak isteyen herkesi bekleriz. 3 tane starbucks varmış birinde biz olcaz :)
Alarm bence süper oldu. İlk gün acaba bozuk bi alet mi sattılar bana diye süphe etmiştim sonra cadde de Dylan sahibi bi arkadaşı görüp selam verip muhabbet etmeye başlayıp konu alarma gelip birlikte incelemeye alınca çözdük işi.
Alarmı 50 ytl ye aldım 35 ytl ye de monte ettirdim.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
82
Ok, eğer işten çıkabilirsem gelmeye çalışacağım, sanırım hangi starbucks olduğu kesin diil, artık hangisinin önünde dylan lar varsa, bizde yanına çekeriz :)

Sanırım net saat de belli değil veya göremedim..Açıkçası ben gelebilirsem en erken 19 hatta 19.30 gibi olur..
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Gelmek isteyen arkadaşlar için kesin yer ve zamanı verelim.

Bu akşam (5 Aralık Salı Akşamı) Bağdat Caddesinde;
Erenköy Starbucks (eski kristal büfe, divan pastanesinin yanı) 'ta buluşuyoruz.
Burada sürekli konuştuğumuz ama yüzünü hiç görmediğimiz yeni arkadaşlarla tanışacağız. Bol bol muhabbet edeceğiz.
Buluşma Saatimiz: 20.30-21.00 civarı. 23.00 e kadar felan takılırız diye düşünüyoruz
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
Gelmek isteyen arkadaşlar için kesin yer ve zamanı verelim.

Bu akşam (5 Aralık Salı Akşamı) Bağdat Caddesi Starbucks 'ta buluşuyoruz.
Burada sürekli konuştuğumuz ama yüzünü hiç görmediğimiz yeni arkadaşlarla tanışacağız. Bol bol muhabbet edeceğiz.
Buluşma Saatimiz: 20.30-21.00 civarı. 23.00 e kadar felan takılırız diye düşünüyoruz

Cam olayını taktıramadım hala bi yamukluk var o işte, uğraşıcak zamanım da yok ama cepten resmini çekmeye çalışıcam.

Buluşma olayına gelince Erenköy Starbucks (eski kristal büfe, divan pastanesinin yanı) dersek daha açık olucak. Suadiye,erenköy x 2, caddebostan = total 4 tane var, adamlar bitirmiş olayı.
20:30- 21:00 Arası görüşmek üzere herkesi bekleriz.
 
Katılım
5 Ara 2006
Mesajlar
1
arkadaşlar honda dylanı satıyorum

Honda dylan 150. 5500km'de 2006 model kırmızı renkte servis bakımlı çok temiz motorumu satmayı düşünüyorum. sizce fiyatı ne eder? motosikletin extralarına gelince: arkada 35 lt kappa marka çanta, yan pedal, araba alarmlı, 1000cc lik motosiklet elciki var. silverwing alacağımdan satmayı düşünüyorum sizce ne kadar fiyat biçmeliyim?
yorumlarınızı bekliyorum

Honda dylan 150. 5500km'de 2006 model kırmızı renkte servis bakımlı çok temiz motorumu satmayı düşünüyorum. sizce fiyatı ne eder? motosikletin extralarına gelince: arkada 35 lt kappa marka çanta, yan pedal, araba alarmlı, 1000cc lik motosiklet elciki var. silverwing alacağımdan satmayı düşünüyorum sizce ne kadar fiyat biçmeliyim?
yorumlarınızı bekliyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
arkadaşlar üzülerek bende dylanımın satış ilanını verdim sitelere..
yaza doğru büyük motor alacağım.
dylanımdan çok memlunum ama işte artık insan büyüğünü arıyor..
umarım alan içinde satan içinde hayırlısı olur..
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
:) haydi hayırlısı.. satan satanaa.. ne alacaksın? kafanda birşey var mı? Ben belki yamaha x-max olabilir diyorum ama çok da emin değilim. Büyük motor kullanmak altındaki gücü hissetmek açısından iyi birşey fakat gerek yakıt gerek kontrol gerekse sehir içi trafik açısından özellikle istanbul için hiç iyi birşey değil. Ben birçok büyük motoru kullanmış biri olarak dylan ın ebatlarından çok memnunum sadece biraz daha güç olsa süper olurdu diyorum onu da sanırım modifiye ederek halledeceğim. Sanırım yılbasından sonra bende modifiye işine bulaşıp bahara modifiyeli motorumla turlayacağım.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
cbf500 olacak gibi,şimdilik düşüncem o.ama belli olmaz tabii..
scooter almam herhalde tekrardan.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
:) haydi hayırlısı.. satan satanaa.. ne alacaksın? kafanda birşey var mı? Ben belki yamaha x-max olabilir diyorum ama çok da emin değilim. Büyük motor kullanmak altındaki gücü hissetmek açısından iyi birşey fakat gerek yakıt gerek kontrol gerekse sehir içi trafik açısından özellikle istanbul için hiç iyi birşey değil. Ben birçok büyük motoru kullanmış biri olarak dylan ın ebatlarından çok memnunum sadece biraz daha güç olsa süper olurdu diyorum onu da sanırım modifiye ederek halledeceğim. Sanırım yılbasından sonra bende modifiye işine bulaşıp bahara modifiyeli motorumla turlayacağım.

abi resmen benim aklımdaki düşünceleri yazmışsın bu kadar olur yani..:queen: bazı arkadaşlar sokak aralarında 250 kiloya varn makinelerle gezmeye çalışıyolar bide bursada belki bilirsin bursayı baya küçüktür istanbula göre..:cat: murat arkadaşım hayırlı olsun,cbf 500 de iyi makina..
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
walla doğru söylüyosunuzda kesmiyo işte bu artık:)
motordan şikayetim yok allahtan sapa sağlam çıktı.
büyük motor alınca tahminim yanına bi tanede today alacağım kısmetse:)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
82
Bu akşam gelemedim :( İnşallah birdahaki sefere...

Alarm konusuna bende girdim, Sirkeciden aldım 40ytl alarm, 30 ytl de takma parası verdim Maslakta. Biraz çekincelerim olsada, şimdilik en ufak bir sorun çıkarmadı. Motor çalıştırma ve durdurma özelliğini bağlatmadım..

Ön cam olayı sanki dylana gitmiyor, başta bende çok düşünmüştüm...Ama bu soğuklarda insanın birdaha düşünesi geliyor..Kask, maske, mont vs.. olmasına rağmen..
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
1141_102a_a185a.jpg

Bu akşam Erhan taktırmıştı. Buluşmamızda ben de test ettim. Cam gerçekten süper. Orjinal cam bence bu motora çok yakışıyor. Cam ve çanta motoru aksesuar olarak tamamlayan parçalar. Hem daha büyük ve cüsseli gösteriyor, hem de sizi rahat ettiriyor. Açık konuşmak gerekirse bu camın elleri ve göğsü rüzgardan koruması kaskınızın camı açık dahi olsa yüzünüze rüzgar çarpmaması güzel birşey. Ancak biraz pahalı. Kappa marka cam almış ve fiyatı 195 ytl.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst