- Katılım
- 12 May 2006
- Mesajlar
- 757
Bu biraz yol ve durumuna bağlı. Ben özellikle dakika tutarak test etmedim ama normal yolda 0-100 km. 15-30 sn.yi buluyor. Malum vitessiz motor olduğu için belli bir ivmelenmeden sonra 80-90 nın üzerine çıkıyor. 0-60 km. yi ilk 5 saniyede görmeyen dylan yoktur diye düşünüyorum.
Runnerlar zaten cc ve ataklık üzerine çok iyi motorlar. 2 zamanlı 180cc.leri süper ivmeleniyordu. Şimdi yeni model 4 zamanlı vxr200 lerde onlardan aşşağı kalmıyordur. Bizimkileri onlarla kıyaslamak yanlış olur.
Ama artık modifiye etme zamanı gelmiştir. Madem 2007 model daha iyileri gelmicek iş başa düştü. Modifiye eden arkadaşlar da düşünceleri performanslarını iletirlerse seviniriz. Etrafta Eksoz değiştiren piston değiştiren kişiler olduğunu biliyoruz ancak sanırım onlar buraya üye değil ya da yazmıyorlar. Görüp yazarlarsa seviniriz.
Runnerlar zaten cc ve ataklık üzerine çok iyi motorlar. 2 zamanlı 180cc.leri süper ivmeleniyordu. Şimdi yeni model 4 zamanlı vxr200 lerde onlardan aşşağı kalmıyordur. Bizimkileri onlarla kıyaslamak yanlış olur.
Ama artık modifiye etme zamanı gelmiştir. Madem 2007 model daha iyileri gelmicek iş başa düştü. Modifiye eden arkadaşlar da düşünceleri performanslarını iletirlerse seviniriz. Etrafta Eksoz değiştiren piston değiştiren kişiler olduğunu biliyoruz ancak sanırım onlar buraya üye değil ya da yazmıyorlar. Görüp yazarlarsa seviniriz.






