Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Yenide almışsınız sayın teaser özel olmayacaksa sebebini sorabilirmiyim neden satıyorsunuz bu arada almayıda düşünebilirim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hyosung suanda türkiyede ucuz cünkü bundan önceki ithalatcı gerçekten cok sorumsuzdu fakat şimdiki itlahatcı hiçte öyle değil yani global motor , ve hyosung 1 sene içerisinde türkiyede %70 oranında daha büyüyeceğini ve bir çok servis ağıda acacagını söylüyor başta , İStanbul sonra ankara ve izmir'deki servis ağlarını genişletip sonra bütün türkiyeye dağılma hedifini kurtarıyor. gelelim türkiyedeki ucuzluğa , emin olun 1 sene sonra hyosung bu fiyatlarda olmayacak

Ne demek istiyorsun:silent: pahalancak mı yoksa ucuzluyacak mı ben seneye almayı düşünüyorum:wiinkk:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
3
egzost

Hyosung gt250r almak istiyorum.
Aldıktan sonra, egzostu tekerin üstüne(çamurluğun altına) almak istiyorum,nerede yaptırabilirim?
kaça patlar?
acaba bu garantiyi etkiler mi.?
yardımcı olursanız memnun olurum
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
36
hayırlı olsun satmıssınız sanırım motorunuzu kaca sattınız acaba tekrar gule gule harcayın:cat:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
herkese merhaba arkadaşlar ,
şu anda honda cbr 125 im var ama mart ayı gibi hyosung gt 250 r almayı düşünüyorum.600 f istiyorum aslında ama 2008 yılında değişikliğe uğrayacak dedikoduları var ve honda 2007 de 600 f getirmeyecekmiş.Ben de aldıktan 1 sene sonra daha hoş bir dizayn olmasından korkuyorum.Zaten 125 cc yi hakkıyla kullanıyorum ama 125 cc den 600 cc super sport /sport touring bir makinaya geçmek oldukça tehlikeli.Kendime güveniyorum ama maddi imkanlarım dahilinde hyosung alıcam. Genel olarak herkes memnun galiba motorundan ancak dikkatimi çeken bir şey oldu o da ; 1000 km ve 4000 km bakımlarının çok pahalı gelmesi.Ben honda cbr 125 e 1000 km bakımında 15 milyon yağ parası verdim sadece , 4000 bakımı da her türlü şeyin kontrolü ve yağ değişimi 39 milyon tuttu.Ama burdan bir arkadaş 120 ytl ye 4000 bakımı yaptırdığını söyledi.Neden bu kadar fark var acaba , yağ kapasitesi desen en fazla 15 milyon lira fark eder.Acaba hyosung honda gibi kurumsal bir yapı olmadığı iiçin herkes kafasına göre mi fiyat çıkartıyor. Sonuçta 120 milyonunda değilim olayın ama ilginç geldi gerçekten.
Ayrıca siyah kazasız temiz gt 250 r sini satmak isteyen arkadaşlar varsa sevinirim. 0 km almayacağım çünkü motoru.Herkese güvenli ve keyifli sürüşler dilerim.
 

EMO

Katılım
15 May 2006
Mesajlar
119
250 cc klasmanında türkiyede bulunan modellerde diğerlerinden önde diyebilirm.arkadaşta var bitane onu kullanmıştım.gayet hoş kaslı bir motor.30 beygir makina gayet güzel ses çıkarıyor.gücü hissediyorsunuz.honda twister dan çok önde diyebilirm.konsol ve digital km saati de gayet hoş 140 gibi bi hıza ulaştım ilk defa bindiğim için daha fazla basmaya çekindim açıkçası.ancak çok çabuk yıpranan bir motor olduğu söyleniyor.kasası 600 cc likle aynı olmasına rağmen diğer 600 cc klası arasında biraz ufak kalıyor bence..saygılar:bounce:
 
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
71
Selam motor adaşlarım :p Benimde hyosung GT250R'ım war...Ben bişeyi çok merak ediyorum...Daha önce verilmiş olabilir özür dilerim o yüzden bulamadım ben..Ben çok iyi bi motorcu falan değilim...İlk bu hyosung sayesinde öğrendim motor kullanmayı...Ama ALLAH'a şükür şimdi biraz tecrübe sahibi oldum ve güzel kullanıyorum:cat: Gelelim konuma : Ya ben merak ediyorum bu motorla tekteker yapılabilirmi..Ya da benmi beceremiyorum...Yani nasıl yapıldığını bilmiyorum , elbetteki bisiklet gibi gidonu kendine çekerek değildir...Fazla gaz vererek denedim olmadı...Debriyaj sıktım gaz verdim bıraktım yapamadım:( Benmi beceremiyorum yoksa bu motorda tekteker sadece 3.viteste giderken 1.vitese atarsak mı olurr ??? YAni ben bunu denemedim bu sadece bi mantık ürettim ama bilmiyorum yani zaten yaptığım diğer şeylerde de mesela debriyajı sıkıp gaz verdim ama dbriyajı birden bırakamadım (korktum açıkçası) yawaş yawaş bıraktım ama kalkmadı tektekere...
şimcik sorum budur arkadaşlar...Tekrardan özür dileyerekten önceden verilmiş olabilme ihtimaline karşın soruyorum...Bu alet tekteker yaparmı yapmazmı:pr:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
59
ybr 125 im var Hyosung almayı düşünüyorum yamahada hiç sorun yaşamadım kalte belli Hyosung de korkum kalitede ve servis ağında. yardımcı olurmusunuz....

birde max. hız nedir
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
29
giderken bende tam olarak kalkamıyom ama dururken at 1e deviri bi 7bin 8bin felana çıkar debiyajı atıver öle biraz alış sonra giderken duracak kadar yavaşla at 2 ye aynı şekilde baya zevkli oluyo ama debriyajı hemen bırak at yani yoksa yavaş yavaş olmaz ben racer 200de kaldırıyosam ki ruhsatta 10 beygir yazıyor siz hayli hayli kaldırırsınız aman dikkat dururken kaldırdınmıydı denge kaybetme riski çok oluyo diyolar bana olmuyo:D
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
slm hyosung kullanıçıları benim kafama bişey takıldı hyosung gt 250r bu motorun max hız olarak 180 okudum ama aynı zamanda honda çbf 500 bu motorun ise en çok 190 dediler bu iş nasıl oluyor bana bi açıklarmısınız 250 lik motor 180 yapıyo 500 lük ise 190 vereçeginiz çevaplara göre hangisini alaçagıma karar vereçegim
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
157
ben maksimum 166 gordum. hadi maks 170'e ciksin. 180 yapacagini sanmiyorum. naked motorlarda 120 den sonrasinin konforlu olacagini sanmiyorum. kagit uzerinde cbf 500 190 yapsada konforlu olacagini sanmiyorum
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Öbür konuyada yazdım ama bunada yazalım.Bana bu motorun acil olarak kasko fiyatlarına ihtiyacım var.Kasko yaptıran arkadaşlardan fiyat rica ediyorum.
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
arkadaşlar global motor un web sitesi çalişmiyor, gtr 250 ve gt 250 comet in güncel fiyatlarini bilen var mi?
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
29
biterse biter garanti kapsamına giriyodur inşallah :)
motordan düşmezsin bişey olmaz yaw ya zevk almayacaksan heyecan olmayacaksa arabaya bin motorda ne işin var hem bu tip motorlar dengeli kolay kolay bozulmuyoda dengeyi kaybettinmi .....
cesedin yakışıklı olur en azından :p

büyük konuşmamak lazımmış ertesi gün düştüm 200 lira hasar var bendede bi kaç yara ve ezik :p
kask olmasa kafada gittiydi
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
53
geçmiş olsun arkadaşım, sende birşey olmamasına sevindim. Daha dikkatli olmak lazım...
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
valla beyler ben 171 yaptım herhangi bir şey olmadı konfor derken ne demek istedin . rüzgarın seni savurması ise zaten yatıcan motora dik gidemezsin 140-150 de bi şey olmuyo valla bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst