|
||||||||||
GT250R'ın 2007 modelinde değişiklikler olacak mı? Bilgisi olan var mı?
2007 Haziran'a kadar bu makinenin fiyatı nasıl olur tahminen?
Ayrıca HYOSUNG Türkiye sayfası neydi? Bir türlü bulamadım daha önce girmiştim diye hatırlıyorum.
global motorun sıtesı calısmıyor hala guncellenıyor![]()
Herkese selamlar...
Arkadaşlar Global Motor'un sitesi Firefox'ta açılmıyor ama Internet Explorer'da açılıyor. Firefox'ta denemeyin.
@Doğan88
Evet arkadaşım bencede cbr sana oyuncak gibi gelir. senin boy 1.87cm miş. Benimki ise 1.91 :mrgreen: Sana göre bende CBR 125r nasıl durur?(Nassılım:mrgreen: )Ama Hyosung GT250r altımızda tam süper durur kanımca. Saygılar.
yapmayın arkadaşlar motordan bahsediyorsunuz ceketten değil. Önemli olan keyifle kullanabilmek altında goldwing olsa ne yazar yada spx. Ama maşşallah gt250 r cılar basketbolcu gibiymiş boylara baksana![]()