Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 May 2006
Mesajlar
13
kasko 600 ytl civarıymış(hyosung kullanıcıları bilgi paylaşım başlığı)adı altında daha teferruatlı bulabilirsiniz
 
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
4
hyosung gt 250 r kullanıcılarına soru?

mrb.ben hyosung gt 250r arıyorum ama bişey soracaktım kullananlara veya bilgisi olanlara.hani büyük motorlar gaz verdiği zaman vuuuvvvvv...diye ses çıkarıyolarya ben bitiyorum o sese herkes gibi.bu hyosung gt 250 r dende bu ve/veya buna benzer sesler çıkıyomu yada ne tür ses çıkıyo???
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:   Forumda açılan başlıklar ilgili bölümlere açılmalıdır. Yanlış bölüme açılan başlık yöneticilerce ilgili bölüme taşınır Tekrarı halinde silinir..
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 

OOG

Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
26
GT250R'ın 2007 modelinde değişiklikler olacak mı? Bilgisi olan var mı?

2007 Haziran'a kadar bu makinenin fiyatı nasıl olur tahminen?

Ayrıca HYOSUNG Türkiye sayfası neydi? Bir türlü bulamadım daha önce girmiştim diye hatırlıyorum.
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
42
ya arkadaşlar ben de bu motoru almak istiyorum ama bu motor çin malımı japon mu yoksa
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
31
arkadaşlar mrb. benim görüşüme göre hyosung gt 250 r rakiplerinin uzak ara önünde olmalı. niyeki derseniz honda cbf 250 9000 ytl yi bulan fi
yatıyla tek silindir , hava soğutma, gelelim yeni çıkacak olan ybr 250'ye oda 8500 ytl civarı olcakmış ve tek silindir, hava soğutma bence bu adamlar motor deil marka satmaya çalışıyorlar. ve körükörüne marka tutkunu olan ülkemizde başarılı olma ihtimalleride yüksek. çünkü ülkemizde KRALDAN ÇOK KRALCI VAR. teşekkürler hoşcakalın..
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
18
Arkadaşlar 2.el GTR arıyorum, temiz bir tane bilen duyan varsa haber verirse sevinirim.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
http://www.globalmotor.com.tr

site eror veriyor arkadaslar.

izmirdeki bayilerin ve servislerin listesine nerden ulaşabilirim?

ayrıca bir soru ilk olarak başlıcam fazla gelirmi bana boy 1.87 kilo 80 cbr 125 alıcaktım cocuk motoru gibi durdu altımda bu daha iri hiç olmazsa altımda kaybolmaz.
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
Herkese selamlar...
Arkadaşlar Global Motor'un sitesi Firefox'ta açılmıyor ama Internet Explorer'da açılıyor. Firefox'ta denemeyin.

@Doğan88

Evet arkadaşım bencede cbr sana oyuncak gibi gelir. senin boy 1.87cm miş. Benimki ise 1.91 :mrgreen: Sana göre bende CBR 125r nasıl durur?(Nassılım:mrgreen: )Ama Hyosung GT250r altımızda tam süper durur kanımca. Saygılar.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Herkese selamlar...
Arkadaşlar Global Motor'un sitesi Firefox'ta açılmıyor ama Internet Explorer'da açılıyor. Firefox'ta denemeyin.

@Doğan88

Evet arkadaşım bencede cbr sana oyuncak gibi gelir. senin boy 1.87cm miş. Benimki ise 1.91 :mrgreen: Sana göre bende CBR 125r nasıl durur?(Nassılım:mrgreen: )Ama Hyosung GT250r altımızda tam süper durur kanımca. Saygılar.

ohh sende 1,91 boyla tam süper olur :queen: wallla ya 2.el fiyatlarina bakıyorum hepsi 7 milyar civari ben 2. eline 7 milyar vermektense 0 alırım 8,250 milyar veririm daha iyi kanımca. 5000 ytlye bulsam sarı yada siyah bi gt250r almayı düşünüyorum.
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
29
yapmayın arkadaşlar motordan bahsediyorsunuz ceketten değil. Önemli olan keyifle kullanabilmek altında goldwing olsa ne yazar yada spx. Ama maşşallah gt250 r cılar basketbolcu gibiymiş boylara baksana:)
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
yapmayın arkadaşlar motordan bahsediyorsunuz ceketten değil. Önemli olan keyifle kullanabilmek altında goldwing olsa ne yazar yada spx. Ama maşşallah gt250 r cılar basketbolcu gibiymiş boylara baksana:)

Tabiki arkadaşım fikrine saygı duyuyorum ama gerçekten CBR125r'yi çok sevmeme rağmen bana yakışmayacağını düşünüyorum. Hem üstüne bindiğimiz bir motosiklet bize heyecan vermiyorsa, onun ne anlamı kalır ki? Valla bakacaz artık CBR'yi de GT250r'ı da almadan önce test edeceğim. Sonucu bende merak ediyorum. (Gerçi bu test olayı 1.5 ila 2 yıl içerisinde olacak ama neyse...:mrgreen: ) Saygılar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst