Taraklı-AKÇAKOCA Gezisinden Tozlu raflarda kalan kareler

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
güzel resimler. özellikle alttaki kartpostal gibi
dsc08027ih1.jpg
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
yok abi kararımı verdim cross alıcam :cat: bahar başında inşallah bi crossla sana toroslardan kareler yollicam
sevgiyle kal abim :rendeer:
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
elbette abicim danışıcam. 2.el xl 200 düşünüyorum. bahar başına taksitim bitiyor.satıp alıcam inşallah. tek korkum uzun yolda sele rahatsız edermi?
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
elbette abicim danışıcam. 2.el xl 200 düşünüyorum. bahar başına taksitim bitiyor.satıp alıcam inşallah. tek korkum uzun yolda sele rahatsız edermi?

XL 200 ler sınıfında çok iyi makinalar.isabet edersin.uzun yolda belki biraz rahatsız etsede seni her yere taşıması ve rahat kullanım açısından bu dezavantajını avantaja çevirir ve uzun vadede çok keyif alırsın.ama ezik makina alma sakın
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
performans konusunda şüphem yok. tek düşüncem uzun yolda kaba etim :) benim motor okadar rahatki sanki salon koltuğu... ve uzun yol korkunç bi zevke dönüyor. ama enduro zevki varmı dersen onuda yaşadım :mrgreen: ama çok zevkli olduğunu söyleyemem abicim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst